Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (- lowercase.js) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти''' - кафедра '''[[ІППО|Інституту післядипломної педагогічної освіти]]''' [[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету]]''' імені '''[[Борис Грінченко|Бориса Грінченка]]'''. | + | '''Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти''' - кафедра '''[[ІППО|Інституту післядипломної педагогічної освіти]]''' '''[[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету]]''' імені '''[[Борис Грінченко|Бориса Грінченка]]'''. |
Поточна версія на 10:05, 15 січня 2012
Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти - кафедра Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Зміст |
Завідувач кафедри
Напрями і спеціальності
Кафедра здійснює фахове вдосконалення педагогічних і керівних працівників дошкільних навчальних закладів і шкіл м. Києва з таких напрямів і спеціальностей:
- учитель фізичного виховання в школі та інструктор з фізичної культури ДНЗ;
- учитель музики в школі та музичний керівник ДНЗ;
- старша медична сестра ДНЗ.
Завдання кафедри
Робота кафедри спрямована на:
- надання допомоги педагогам в оволодінні змістом освіти, набутті ними професійної компетентності, розумінні функціональних обов’язків;
- вивчення питань основ трудового законодавства України;
- ознайомлення з новими педагогічними технологіями та сучасними формами організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах та початковій школі;
- дослідження актуальних проблем теорії та методики дошкільної й початкової освіти;
- розгляд особливостей чинних програм, підручників, сучасних посібників.
Консультування
Працівники кафедри консультують з таких питань:
- методика організації навчально-творчої діяльності молодших школярів на уроках математики, української мови, природознавства;
- методика викладання курсу «Логіка» в системі загальної середньої освіти;
- організація навчально-виховного процесу в ДНЗ за різними розділами програм «Дитина», «Малятко», «Зернятко» та ін.;
- організація контролю і керівництва в ДНЗ;
- організація методичної роботи в ДНЗ, РНМЦ;
- організація роботи в різновікових групах ДНЗ;
- сучасні підходи до реалізації особистісно орієнтованого підходу у вихованні дошкільників;
- упровадження інноваційних методів навчання в роботу ДНЗ та початкової школи;
- застосування виховних технологій в початковій школі.
Категорії: Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | Кафедри Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти Київського університету імені Бориса Грінченка