Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
- DOCENDO DISCIMUS – НАВЧАЮЧИ, ВЧИМОСЯ
Місія Інституту післядипломної педагогічної освіти (ІППО) Київського університету імені Бориса Грінченка– забезпечення готовності педагогічних працівників столиці до повної професійної самореалізації через досягнення ними високого науково-методичного рівня.
Ціль ІППО – організація безперервного фахового розвитку педагогів на основі сучасних професійних стандартів і вимог, а також індивідуальних потреб кожного.
Щорічно в ІППО підвищують кваліфікацію понад 6000 педагогічних і керівних працівників ЗНЗ м. Києва, різних регіонів України, працівників навчальних закладів близького й далекого зарубіжжя.
Директор Інституту післядипломної педагогічної освіти - Войцехівський Михайло Федорович
Структура
Сьогодні у складі інституту працюють 4 кафедри, кожна з яких включає по два науково-методичних центри:
1) Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти.
- НМЦ дошкільної і початкової освіти.
- НМЦ здоров’я, фізичної та естетичної культури.
2) Кафедра природничо-математичної освіти і технологій.
- НМЦ природничо-математичної освіти.
- НМЦ технологій.
3) Кафедра методики мов і літератури.
- НМЦ української мови та літератури.
- НМЦ іноземних мов та зарубіжної літератури.
4)Кафедра методики суспільно-гуманітарної освіти та виховання.
- НМЦ суспільствознавства та українознавства.
- НМЦ громадського виховання, виховних технологій та позашкільної освіт
Історія
Історія післядипломної освіти київських учителів налічує понад сто років. 5 серпня 1875 р. в Києві було відкрито Педагогічні курси удосконалення вчителів початкових навчальних закладів Київського учбового округу.
Такі курси діяли протягом 4–6 тижнів у літній час. Їхня діяльність була спрямована на підвищення фахової освіченості вчителів. Освітян ознайомлювали з найпрогресивнішими на той час методами навчання, поглиблювали їхні знання навчальних предметів. Метою курсів було удосконалення початкової освіти в цілому.
За Української революції 1917–1918 рр. Педагогічні курси було реорганізовано в Українську Педагогічну Академію, а в 1919 р. – у Інститут Бориса Грінченка.
Проте 1920–21 рр. з метою забезпечення кваліфікованими вчителями всіх типів шкіл, а також вищих жіночих курсів та учительських інститутів було створено нову форму вищого навчального закладу – інститути народної освіти (ІНО), а також Вищі педагогічні курси. Слід зазначити, що, незважаючи на багаторазову реорганізацію, педагогічні курси працювали безперебійно. З 22 травня 1939 року справу фахового удосконалення вчителів Києва продовжив Київський міський інститут удосконалення вчителів (Постанова Наркома освіти УРСР № 2502).
У 1991 р. навчальний заклад було реорганізовано в Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів (Рішення Колегії Міністерства народної освіти УРСР, протокол № 4/22 від 10.05.1991 р.)
Ім’я видатного українського педагога, науковця та громадського діяча Бориса Дмитровича Грінченка було присвоєно закладу 17 грудня 1993 р. (Постанова Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.12. 1993р.)
2002 р. КМІУВ імені Б.Д. Грінченка було реорганізовано в Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка (Рішення Київської міської ради № 82/12 від 20.06.2002р.) Підвищення фахового рівня вчителів та керівників навчальних закладів столиці здійснював факультет підвищення кваліфікації.
У вересні 2007 р. на базі факультету було створено Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка.
Сайт Інституту післядипломної педагогічної освіти
Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка має відношення до Київського університету ім. Б.Грінченка! | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|