Іванюк Ганна Іванівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(Одна проміжна версія одного користувача не показана)
Рядок 1: Рядок 1:
 
[[Файл:Фото Іванюк Г І.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Іванюк Ганна Іванівна]]
 
[[Файл:Фото Іванюк Г І.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Іванюк Ганна Іванівна]]
  
''' Іванюк Ганна Іванівна ''' – завідувач [[Кафедра педагогіки|кафедри педагогіки]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]], [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], кандидат педагогічних наук, доцент.
+
''' Іванюк Ганна Іванівна ''' – завідувач [[Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри педагогіки]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]], [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], кандидат педагогічних наук, доцент.
  
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
Рядок 59: Рядок 59:
  
  
 +
{{Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка}}
 +
{{Київський університет імені Бориса Грінченка}}
  
 
[[Категорія:Науковці]]
 
[[Категорія:Науковці]]
 
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]  
 
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]  
[[Категорія:Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
 
[[Категорія: Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія: Кафедра педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка]]

Поточна версія на 06:42, 6 лютого 2012

Фото: Іванюк Ганна Іванівна

Іванюк Ганна Іванівна – завідувач кафедри педагогіки Педагогічного інституту, Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

Зміст

Освіта

  • у 1972 р. закінчила Ворохтянську середню школу;
  • У 1978 р закінчила Івано-Франківський державний педагогічний інститут імені В.Стефаника за спеціальністю «історія».

Досвід роботи

  • Працювала вчителем історії та суспільствознавства Ясінянської середньої школи;
  • заступником директора Ясінянської середньої школи № 1 Рахівського району Закарпатської обл.;
  • Більше десяти років працювала на посаді доцента кафедри педагогіки Прикарпатського університету імені В. Стефаника;
  • З 2001 р. була на посаді завідувача лабораторії сільської школи Інституту педагогіки Академії педагогічних наук України

Викладає дисципліни

  • «Методика і методологія наукових досліджень»
  • «Дидактичні технології у вищому навчальному закладі»


Наукова діяльність

  • В 1991 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування творчої активності старшокласників у процесі функціонування громадської думки».
  • Наукові інтереси: Проектування розвивальних середовищ в освітньому процесі ДНЗ. Особистісно-орієнтована модель підготовки дошкільного педагога в освітньому процесі ДНЗ.
  • Закінчила докторантуру Інституту педагогіки АПН України
  • Є автором понад 60 наукових праць, зокрема: наукові та науково-методичні посібники, концепції, наукові статті.

Нагороди

  • Відмінник народної освіти України.

Основні публікації

  1. Іванюк Г.І. Соціально – педагогічні засади розвитку сільської школи в Україні (1958-2000рр.). Монографія – К.: Пед. думка, 2007. – 411 с.
  2. Скарбничка ігор і віршованої мозаїки для дітей дошкільного віку». (Упор.: Іванюк Г.І., Савченко Ю.Ю., Мартинчук О.В., Богданець-Білоскаленко Н.І., Порядченко-Костенко Л.А. Волинець Ю.О., Гаращенко Л.В., Пасічник А.В.) За ред. Г.І. Іванюк – К.: Навчальна книга, 2008, - 240 с.
  3. Іванюк Г.І.«Виховний ідеал» Григорія Ващенка і сучасне виховання української молоді // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: Зб. наук. пр. [редкол.: Огнев’юк В.О., Бех І.Д., Хоружа Л.Л. та ін.] - К.: Університет, 2008. - №9 – С.26-30.
  4. Іванюк Г.І. Вплив культурологічних чинників на діяльність сільської школи в теоретико – практичній спадщині В.О. Сухомлинського. /Педагогічні науки. Збірник наукових праць. [редкол.: Сбруєва А.А., Лазарєв М.О., Лозова В.І]Суми: СДПУ ім. Макаренка, 2007. с.26 – 33.
  5. Іванюк Г.І.Гра – проект розвитку особистості / «Сучасне дошкілля: реалії та перспективи»: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова / Укл.: І.І. Загарницька, Г.В. Бєлєнька, А.В. Карнаухова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. с. 44 - 47 с.
  6. Іванюк Г.І.Гуманістична модель навчально – виховного середовища школи в теоретико – педагогічній спадщині О.А. Захаренка. /Психолого – педагогічні проблеми сільської школи. Науковий збірник. [редкол.: Побірченко Н.А., Бех І.Д., Бібік Н.М]Умань: УПУ ім. П. Тичини, №22, 2007. с. 201 – 210.
  7. Іванюк Г.І.Моделювання навчально-виховного середовища профільної школи. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені П.Тичини. Частина 5, 2008, с. 61 – 70.
  8. Іванюк Г.І.Особистісно-орієнтована модель підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти // / Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: Науково-теоретичний збірник. [редкол.: В.Коцур (відп. ред.), М.Вашуленко, І.Д. Бех, С.Д. Максименко, В.Андрущенко та ін.] – Переяслав-Хмельницький, 2008. – Вип. 14. – С.85-88.
  9. Іванюк Г.І.Перспективні моделі сільської школи / Моделі розвитку сучасної української школи. /Матеріали Всеукраїнської наукової конференції. [редкол.: Н.М.Бібік, М.І.Бурда, О.І.Ляшенко]. – К.: СПТ Богданова А.М. 2007. с. 115 -119.
  10. Іванюк Г.І.Підготовка педагогів дошкільної освіти: особистісно зорієнтований вимір // Вісник інституту розвитку дитини. Вип.5. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. [редкол.: Андрущенко В.П., Бех В.П., Бондар В.І. та ін.]. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2009. – 198 с. С 88-93.
  11. Іванюк Г.І.Реалізація ідейно-педагогічної системи А.С.Макаренка у практиці авторських шкіл України ІІ пол.. ХХ ст. Педагогічні науки. Зб. наук. праць. [редкол.: Сбруєва А.А., Лазарєв М.О., Лозова В.І] – Ч.ІІ. – Суми: Сумський ДПУ імені А.С.Макаренка, 2008. – 412 с., С. 330-341.
  12. Іванюк Г.І.Модель особистісно-орієнтованого навчально-виховного середовища школи в теоретико-практичній спадщина В.О.Сухомлинського // Наука і освіта: науково-практичний журнал Південного наукового центру АПН України. – Одеса. – 2008 . - № 8-9. – С 235-239.
  13. Моделі розвитку сучасної української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / АПН України, Від-ня дидактики, методики та інформ. технологій в освіті, Ін-т педагогіки; редкол.: Н. М. Бібік, д-р пед. наук, проф., чл.-кор. АПН України [та ін.] / Н. М. Бібік (Ред.), М. І. Бурда (Ред.), О. І. Ляшенко (Ред.), Ю. І. Мальований (Ред.), Г.І. Іванюк (Ред.), В. В. Мелешко (Ред.), Н. М. Чепурна (Ред.) — К. : СПД Богданова А. М., 2007. — 240 с.
  14. Практична педагогіка виховання: Посіб. з теорії та методики виховання / М.Ю. Красовицький (ред.), Г.І. Іванюк (упоряд.). — К.; Івано-Франківськ : Плай, 2000. — 218с.
  15. Концепція з профільного навчання (у співавторстві)





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама