Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах (конференція)/Резолюція
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Snak (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Учасники '''[[Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчаль...) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
Учасники '''[[Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах (конференція)|Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах"]]''' ухвалили '''резолюцію''': | Учасники '''[[Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах (конференція)|Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах"]]''' ухвалили '''резолюцію''': | ||
− | + | __NOTOC__ | |
Потрясіння, яких зазнало українське суспільство в останні десятиріччя, призвели до погіршення соціально-економічного стану сімей, поширення безробіття, соціального сирітства, деформації суспільних цінностей, зниження рівня соціальної безпеки, лібералізації статевої моралі, поширення негативних явищ у середовищі культу сили, кримінальної субкультури, неповнолітніх (домінування тютюнопаління, вживання алкогольних та наркотичних речовин, зниження віку „сексуального дебюту") тощо. Саме тому школа нині має виконувати нові соціально- педагогічні функції, що зумовлені суспільними змінами та проблемами, необхідністю мінімізації негативних впливів оточуючого середовища на дітей та учнівську молодь. Вирішення цих завдань, покладається, насамперед, на соціального педагога як організатора соціально-педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі. | Потрясіння, яких зазнало українське суспільство в останні десятиріччя, призвели до погіршення соціально-економічного стану сімей, поширення безробіття, соціального сирітства, деформації суспільних цінностей, зниження рівня соціальної безпеки, лібералізації статевої моралі, поширення негативних явищ у середовищі культу сили, кримінальної субкультури, неповнолітніх (домінування тютюнопаління, вживання алкогольних та наркотичних речовин, зниження віку „сексуального дебюту") тощо. Саме тому школа нині має виконувати нові соціально- педагогічні функції, що зумовлені суспільними змінами та проблемами, необхідністю мінімізації негативних впливів оточуючого середовища на дітей та учнівську молодь. Вирішення цих завдань, покладається, насамперед, на соціального педагога як організатора соціально-педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі. | ||
Результати роботи конференції підтвердили, що соціально-педагогічна робота в загальноосвітніх навчальних закладах перебуває на етапі інтенсивного розвитку. Соціальними педагогами України здійснюється пошук різних методів та форм сприяння становленню індивідуальної та соціальної суб'єктності учнів, забезпечення необхідних умов для задоволення їх потреб, відтворення (реабілітації) їх соціально- психологічних можливостей шляхом вдосконалення технологій соціально- педагогічної роботи та надання широкого спектра різноманітних педагогічних, психологічних та інших видів послуг. Вже розроблені та впроваджуються різноманітні технології, соціокультурної, просвітницько-профілактичної, корекційної, охоронно-захисної роботи з учнями та батьками. Разом з цим є низка актуальних питань та суперечностей, які потребують розв'язання у найближчий час. | Результати роботи конференції підтвердили, що соціально-педагогічна робота в загальноосвітніх навчальних закладах перебуває на етапі інтенсивного розвитку. Соціальними педагогами України здійснюється пошук різних методів та форм сприяння становленню індивідуальної та соціальної суб'єктності учнів, забезпечення необхідних умов для задоволення їх потреб, відтворення (реабілітації) їх соціально- психологічних можливостей шляхом вдосконалення технологій соціально- педагогічної роботи та надання широкого спектра різноманітних педагогічних, психологічних та інших видів послуг. Вже розроблені та впроваджуються різноманітні технології, соціокультурної, просвітницько-профілактичної, корекційної, охоронно-захисної роботи з учнями та батьками. Разом з цим є низка актуальних питань та суперечностей, які потребують розв'язання у найближчий час. |
Поточна версія на 09:42, 2 лютого 2010
Учасники Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах" ухвалили резолюцію:
Потрясіння, яких зазнало українське суспільство в останні десятиріччя, призвели до погіршення соціально-економічного стану сімей, поширення безробіття, соціального сирітства, деформації суспільних цінностей, зниження рівня соціальної безпеки, лібералізації статевої моралі, поширення негативних явищ у середовищі культу сили, кримінальної субкультури, неповнолітніх (домінування тютюнопаління, вживання алкогольних та наркотичних речовин, зниження віку „сексуального дебюту") тощо. Саме тому школа нині має виконувати нові соціально- педагогічні функції, що зумовлені суспільними змінами та проблемами, необхідністю мінімізації негативних впливів оточуючого середовища на дітей та учнівську молодь. Вирішення цих завдань, покладається, насамперед, на соціального педагога як організатора соціально-педагогічної діяльності у загальноосвітньому навчальному закладі.
Результати роботи конференції підтвердили, що соціально-педагогічна робота в загальноосвітніх навчальних закладах перебуває на етапі інтенсивного розвитку. Соціальними педагогами України здійснюється пошук різних методів та форм сприяння становленню індивідуальної та соціальної суб'єктності учнів, забезпечення необхідних умов для задоволення їх потреб, відтворення (реабілітації) їх соціально- психологічних можливостей шляхом вдосконалення технологій соціально- педагогічної роботи та надання широкого спектра різноманітних педагогічних, психологічних та інших видів послуг. Вже розроблені та впроваджуються різноманітні технології, соціокультурної, просвітницько-профілактичної, корекційної, охоронно-захисної роботи з учнями та батьками. Разом з цим є низка актуальних питань та суперечностей, які потребують розв'язання у найближчий час.
На основі обговорення доповідей учасники конференції
Ухвалили:
- Клопотатися перед Міністерством освіти і науки України, про створення робочої групи щодо розгляду таких питань:
- уточнення функціоналу соціального педагога та практичного психолога закладів освіти;
- розробки стандартизованої посадової інструкції соціального педагога в закладах освіти;
- розробки положення про соціально-психологічну службу в закладах освіти.
- Популяризувати досвід соціальних педагогів закладів освіти у періодичних виданнях, зокрема газеті «Соціальний педагог», журналі «Практична психологія та соціальна робота».
- Здійснити змістову корекцію навчального курсу «Соціальна педагогіка» з метою уніфікації існуючих програм у вищих навчальних закладах України.
- Вважати рівень організації та проведення Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні питання соціально-педагогічної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах" (Київ, 9-10 квітня 2009 р.) задовільним, продовжити науково- методичну роботу в обраному напрямі.