Котенко Ольга Володимирівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(4 проміжні версії одного користувача не показані)
Рядок 1: Рядок 1:
 
[[Файл:Котенко О.В..JPG|міні|праворуч|400пкс|Фото: Котенко Ольга Володимирівна]]
 
[[Файл:Котенко О.В..JPG|міні|праворуч|400пкс|Фото: Котенко Ольга Володимирівна]]
  
'''Котенко Ольга Володимирівна''' - завідувач [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], кандидат педагогічних наук, доцент.
+
'''Котенко Ольга Володимирівна''' - Директор [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]], кандидат педагогічних наук, доцент.
  
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
  
* У 1997 році закінчила [[НПУ|Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова]] за спеціальністю «Російська та англійська мови та зарубіжна література».
+
* У 1997 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Російська та англійська мови та зарубіжна література».  
  
* У 2005 році здобула другу вищу освіту в Університеті менеджменту освіти за спеціальністю «Управління навчальним закладом».  
+
*У 2005 році здобула другу вищу освіту в Університеті менеджменту освіти за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію керівник навчального закладу.
 +
 
 +
*Захистила кандидатську дисертацію на тему: «Розвиток полікультурної компетентності вчителів світової літератури в системі післядипломної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти».
 +
 
 +
*У 2014 р. отримала диплом члена-кореспондента Української Академії Акмеологічних Наук.
  
 
== Наукова діяльність ==
 
== Наукова діяльність ==
  
Захистила кандидатську дисертацію на тему: «Розвиток полікультурної компетентності вчителів світової літератури в системі післядипломної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти».
+
*Є автором статей у наукових фахових виданнях з актуальних проблем полікультурності в освіті.  
  
Є автором статей у наукових фахових виданнях з актуальних проблем полікультурності в освіті. Коло наукових інтересів: світоглядні орієнтири майбутніх вчителів іноземної мови в процесі їх професійного становлення; теорія і методика полікультурної освіти студентів педагогічних вищих навчальних закладів; психолого-педагогічні особливості викладання іноземної мови у початковій школі.
+
*Коло наукових інтересів: становлення світогляду майбутніх учителів іноземної мови у процесі їх професіоналізації; теоретико-методологічні засади полікультурної освіти студентів педагогічних вищих навчальних закладів; психолого-педагогічні особливості викладання іноземної мови у початковій школі; формування методичної культури майбутніх учителів початкової школи в системі неперервної освіти.
 +
 
 +
*Працює над дисертаційним дослідженням на тему:  «Система підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах Європейського Союзу» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - «теорія і методика професійної освіти».
  
 
== Викладає дисципліни ==
 
== Викладає дисципліни ==
Рядок 19: Рядок 25:
 
В [[КМПУ|Університеті]] викладає дисципліни:
 
В [[КМПУ|Університеті]] викладає дисципліни:
  
* Психолого-педагогічні основи викладання англійської мови,
+
* Психолого-педагогічні основи навчання англійської мови у початковій школі,
  
* Методика викладання іноземних мов.
+
* Методика навчання англійської мови.
  
 
Має досвід викладання «Теоретичних основ англійської мови», «Практичного курсу англійської мови», «Практики усного та писемного мовлення».
 
Має досвід викладання «Теоретичних основ англійської мови», «Практичного курсу англійської мови», «Практики усного та писемного мовлення».
 +
  
 
== Основні публікації ==
 
== Основні публікації ==
Рядок 54: Рядок 61:
 
# [[Котенко О.В.]] Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості/О. В. Котенко // Тенденції розвитку педагогіки та психології в XXI столітті: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (м. Одеса, 6-7 грудня 2013 року).- Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2013.- С. 97-101.
 
# [[Котенко О.В.]] Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості/О. В. Котенко // Тенденції розвитку педагогіки та психології в XXI столітті: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (м. Одеса, 6-7 грудня 2013 року).- Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2013.- С. 97-101.
 
# [[Котенко О.В.]] Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./О. В. Котенко, А. В. Соломаха [та ін.].-К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.- 356 с.
 
# [[Котенко О.В.]] Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./О. В. Котенко, А. В. Соломаха [та ін.].-К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.- 356 с.
 +
# [[Котенко О.В.]] Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко // IV Міжнар. наук.-практ. конф. [«Акмеологія – наука ХХІ століття»], (м. Київ, 30 травня 2014р.) /М-во освіти і науки України, Укр. Академ. Акмеолог. Наук, Київ. ун-т ім.. Б. Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, В. М. Антонов, О. А. Дубасенюк та ін.-К: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014.-С. 362-371.
 +
# [[Котенко О.В.]] Мотиваційне забезпечення іншомовної діяльності майбутніх учителів початкової школи /О. В. Котенко// ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 4 до Вип. 31, Том ІV (12): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2014. – с. 309-318.
  
 
{{Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка}}
 
{{Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка}}

Поточна версія на 06:18, 24 травня 2017

Фото: Котенко Ольга Володимирівна

Котенко Ольга Володимирівна - Директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент.

Зміст

Освіта

  • У 1997 році закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Російська та англійська мови та зарубіжна література».
  • У 2005 році здобула другу вищу освіту в Університеті менеджменту освіти за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобула кваліфікацію керівник навчального закладу.
  • Захистила кандидатську дисертацію на тему: «Розвиток полікультурної компетентності вчителів світової літератури в системі післядипломної освіти» зі спеціальності 13.00.04 – «теорія і методика професійної освіти».
  • У 2014 р. отримала диплом члена-кореспондента Української Академії Акмеологічних Наук.

Наукова діяльність

  • Є автором статей у наукових фахових виданнях з актуальних проблем полікультурності в освіті.
  • Коло наукових інтересів: становлення світогляду майбутніх учителів іноземної мови у процесі їх професіоналізації; теоретико-методологічні засади полікультурної освіти студентів педагогічних вищих навчальних закладів; психолого-педагогічні особливості викладання іноземної мови у початковій школі; формування методичної культури майбутніх учителів початкової школи в системі неперервної освіти.
  • Працює над дисертаційним дослідженням на тему: «Система підготовки вчителів до навчання іноземних мов молодших школярів у країнах Європейського Союзу» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 - «теорія і методика професійної освіти».

Викладає дисципліни

В Університеті викладає дисципліни:

  • Психолого-педагогічні основи навчання англійської мови у початковій школі,
  • Методика навчання англійської мови.

Має досвід викладання «Теоретичних основ англійської мови», «Практичного курсу англійської мови», «Практики усного та писемного мовлення».


Основні публікації

  1. Котенко О.В. Післядипломна освіта – складова неперервної професійної освіти / В.І. Пуцов, О.В Котенко // Педагогічні науки / зб. наук. пр. – Частина друга : Неперервна освіта : проблеми, пошуки, перспективи. – 2008. – С. 204 – 208.
  2. Котенко О.В. Полікультурна освіта вчителів / О.В. Котенко // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. – 2008. – Вип. 7. – С. 66 – 73.
  3. Котенко О.В. Компетентнісний підхід в удосконаленні професіоналізму сучасного вчителя / О.В. Котенко // Педагогічний процес : теорія і практика / зб. наук. пр. – Вип. 4. – 2009. – С.71 – 78.
  4. Котенко О.В. Післядипломна освіта вчителів у сучасних вимірах / О.В. Котенко // Обрії. – 2010. – №1 (30). – С.11 – 14.
  5. Котенко О.В. Моделювання педагогічного процесу в контексті розвитку полікультурної компетентності вчителів зарубіжної літератури / О. В. Котенко // Педагогічний процес: теорія та практика / зб. наук. пр. – Вип. 3. – ч. I. – 2010. – С. 17 – 225.
  6. Котенко О.В. Педагогічні умови розвитку полікультурної компетентності вчителів зарубіжної літератури як фактор зростання професіоналізму / О.В. Котенко // Імідж сучасного педагога. – 2010. – № 10 (109). – С. 38 – 41.
  7. Котенко О.В. Критеріальний підхід до визначення рівня сформованості полікультурної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов / О.В. Котенко // матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. [«Актуальні проблеми педагогіки та психології»], (Львів, Україна,7 – 8 жовтня 2011року) : у 2-х частинах. – Львів : Львівська педагогічна спільнота, 2011. – ч. 2. – С. 9 – 12.
  8. Котенко О.В. До проблеми формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови / О.В. Котенко // Імідж сучасного педагога. – 2011. – № 10. – С. 62 – 64.
  9. Котенко О.В. Професійне становлення майбутніх учителів іноземних мов: полікультурний аспект / О. В. Котенко // Наукові записки : [зб. наук. ст.] / Мін-во освіти і науки, молоді та спорту України, Національний педагогічний ун-т ім. М.Драгоманова; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск XCIX (99). – С. 125 – 132. – (Серія педагогічні та історичні науки).
  10. Котенко О.В. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов в умовах полікультурного середовища / О.В. Котенко // Міжнар. наук.-практ. конф. [«Людські цінності і толерантність у сучасному світі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів»], (м. Київ, 16 листопада 2011р.) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка [та ін.] ; [за заг. ред. В. О. Огнев’юка, Л. Л. Хоружа, С. О. Сисоєва, Н. М. Віннікова]. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. – С. 211 – 214.
  11. Котенко О.В. Формування професійно значущих якостей майбутнього вчителя іноземної мови / О.В. Котенко // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 6. – К., 2011. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
  12. Котенко О.В. Освітнє середовище ВНЗ як чинник професійного самовизначення майбутнього вчителя іноземної мови / О.В. Котенко // «Молодь і ринок». – 2012. – № 2 (85). – С. 62 – 66.
  13. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект / О.В. Котенко // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 8. – К., 2012. – Режим доступу. – http://www.psyh.kiev.ua. – Заголовок з крану.
  14. Котенко О.В. Полікультурна обумовленість здатності до міжкультурної комунікації майбутнього вчителя іноземної мови / О. В. Котенко // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк : ДВНЗ „Дон НТУ”, 2012. – С. 87 – 92.
  15. Котенко О.В. Особистість вчителя у процесі іншомовної взаємодії на уроках іноземної мови в початковій школі / О.В. Котенко // materialy VIII mezinárodni vĕdecko – praktická conference, [«Efektivní nástroje moderních věd - 2012»] – Díl 19. Pedagogika: Praha. Publishing House «Education and Science» s.r.o. – Stran. 65 – 69.
  16. Котенко О.В. Сучасний викладач іноземної мови вищого навчального закладу: професійно-особистісний аспект / О. В. Котенко // Вища освіта України / Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2012. – №3 (додаток 2), Том 2. – С. 62-65.
  17. Котенко О.В. Концептуальні засади формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи у змісті дисципліни «Методика викладання англійської мови» [Електронний ресурс] /Ольга Котенко // «Народна освіта». – 2012. – №3(18 ). – Режим доступу : http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/18/statti/kotenko.htm. – Заголовок з екрану.
  18. Котенко О.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в контексті сучасних освітніх парадигм / О.В. Котенко // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс] : зб. матеріалів Міжкафедрального методологічного семінару "Сучасні освітні стратегії формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи" (22 листопада, 2012 р., м.Київ) / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 10. – К., 2012. – Режим доступу до збірника: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_10. – Заголовок з крану.
  19. Котенко О.В. Формування світогляду майбутнього вчителя іноземної мови засобами навчальних дисциплін / Ольга Котенко // Імідж сучасного педагога. – 2012. – №9 (128). – С. 51-54.
  20. Котенко О.В. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи:сучасний стан та освітні перспективи / О. Котенко //Імідж сучасного педагога. – 2013. – №4(133). – С. 15-18.
  21. Котенко О.В., Веклич Ю.І. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до іншомовно-навчальної діяльності /О.В. Котенко, Ю.І. Веклич// Проблеми освіти Наук зб.// Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України,-К.,2013.-Випуск№74.-Ч.2-С.144-149.
  22. Котенко О.В. Іншомовна методична культура майбутнього вчителя початкової школи як базовий конструкт його професійного становлення/О. В. Котенко// Педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 20 липня 2013 року).-К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»2013.-С.52-55.
  23. Котенко О.В. Раннє навчання іноземних мов як чинник комунікативно-психологічної адаптації особистості у мовному просторі / О. В. Котенко // ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 1 до Вип. 31, Том ІІІ (45): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». – К.: Гнозис, 2013. -С.341 – 349.
  24. Котенко О.В. Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./О. В. Котенко, А. В. Соломаха [та ін.].-К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.- 356 с.
  25. Котенко О.В. Фундаменталізація іншомовної підготовки вчителів початкової школи / О. В. Котенко // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія.-Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, -2013.-Вип.41.-Ч.6.- С. 206-213.
  26. Котенко О.В. Концептуальні засади організації раннього навчання іноземних мов у процесі інтелектуального становлення особистості/О. В. Котенко // Тенденції розвитку педагогіки та психології в XXI столітті: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, (м. Одеса, 6-7 грудня 2013 року).- Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2013.- С. 97-101.
  27. Котенко О.В. Методика навчання іноземних мов у початковій школі: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл./О. В. Котенко, А. В. Соломаха [та ін.].-К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013.- 356 с.
  28. Котенко О.В. Формування готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов молодших школярів: акмеологічний аспект/ О. В. Котенко // IV Міжнар. наук.-практ. конф. [«Акмеологія – наука ХХІ століття»], (м. Київ, 30 травня 2014р.) /М-во освіти і науки України, Укр. Академ. Акмеолог. Наук, Київ. ун-т ім.. Б. Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, В. М. Антонов, О. А. Дубасенюк та ін.-К: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2014.-С. 362-371.
  29. Котенко О.В. Мотиваційне забезпечення іншомовної діяльності майбутніх учителів початкової школи /О. В. Котенко// ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" – Додаток 4 до Вип. 31, Том ІV (12): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2014. – с. 309-318.




Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама