Освіта
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | ''' | + | '''Освіта''' – процес і результат засвоєння систематизованих [[Знання|знань]], умінь і навичок, а також способів [[Мислення|мислення]]; це і рівень розумового [[Розвиток|розвитку]] [[Особистість|особистості]] та її професійної [[Кваліфікація|кваліфікації]]. Освіту здобувають переважно в системі різних навчальних закладів (дошкільні, загальноосвітні, спеціальні (професійні) навчальні, вищі навчальні заклади та ін.) Істотною умовою успіху освіти є самоосвіта. |
− | + | ||
[[Категорія: Педагогіка]] | [[Категорія: Педагогіка]] | ||
[[Категорія: Педагогічні поняття]] | [[Категорія: Педагогічні поняття]] | ||
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
− | [[Категорія: | + | [[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] |
Поточна версія на 21:01, 27 лютого 2013
Освіта – процес і результат засвоєння систематизованих знань, умінь і навичок, а також способів мислення; це і рівень розумового розвитку особистості та її професійної кваліфікації. Освіту здобувають переважно в системі різних навчальних закладів (дошкільні, загальноосвітні, спеціальні (професійні) навчальні, вищі навчальні заклади та ін.) Істотною умовою успіху освіти є самоосвіта.