Відділ виховних технологій ІПіСП Київського університету імені Бориса Грінченка
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 19:38, 13 квітня 2010; Yrvi (Обговорення • внесок)
Виховна робота спрямована на розвиток у студентів свідомості, яка відповідає загальнолюдській моралі, формуванню та розвитку стійких моральних звичок, вихованню волі та позитивних якостей характеру.
Основні завдання відділу:
- сприяння розвитку соціально-гуманітарної роботи;
- забезпечення ефективності виховної роботи у поза аудиторний час;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді, забезпечення умов її самореалізації;
- розвиток пріоритетних напрямів роботи студентського самоврядування;
- організація туристично-екскурсійної роботи, з урахуванням потреб історичного та естетичного виховання;
- організація та проведення культурно-масових заходів на рівні Інституту;
- організація участі студентів та викладачів Інституту у загальноуніверситетських та міських заходах;
- робота зі студентами, які мають певну соціальну категорію, сприяння в отримані пільг та матеріальної допомоги;
- співпраця з молодіжними організаціями та студентськими радами інших навчальних закладів;
- організація та проведення благодійних акцій;
- організація роботи студентів із ветеранами ВВВ.
В основу роботи відділу покладено принцип самоактивності й саморегуляції, який сприяє розвитку у студентів об'єктивних характеристик, формує здатність до самокритичності, до прийняття самостійних рішень, і формує громадянську позицію особистості та почуття відповідальності.
Склад відділу:
Кузавкова Алла Сергіївна - керівник відділу виховних технологій;
Запека Олександра Ігорівна - методист відділу виховних технологій
Контакти:
e-mail: vvt.ipsp@kmpu.edu.ua
Категорії: Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка | Підрозділи Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка | Відділ виховних технологій ІПіСП Київського університету імені Бориса Грінченка | Потребує доопрацювання