Мельник Олександр Миколайович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 14:00, 27 квітня 2020; V.yurchenko (Обговорення • внесок)
Мельник Олександр Миколайович – доцент кафедри початкової освіти Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, кандидат педагогічних наук, доцент.
Народився 21 січня 1961 р. в с. Ненадиха на Київщині в хліборобській родині.
Зміст |
Освіта
- У 1980 р. Закінчив Переяслав-Хмельницьке педагогічне училище, здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів».
- У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
- 1985-2002 – викладач педагогіки і психології Запорізького педагогічного училища, заступник директора з навчально-виробничої роботи;
- 2002-2003 рр.- доцент кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
- З грудня 2003 р. – директор Запорізького педагогічного коледжу
Наукова діяльність
У 2002 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності» (13.00.04 – професійна педагогіка)
Нагороди
- Відмінник освіти України,
- нагрудний знак "А.С. Макаренко",
- нагрудний знак "В.О. Сухомлинський"
Основні публікації:
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. — К., 2002. — 21с.
- Мельник О.М. Готовність майбутніх учителів до діагностичної діяльності як необхідна умова творчості // Професійна творчість у системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів: Зб.наук. пр. – Київ – Запоріжжя, 1997. – №6. – С.105-107.
- Мельник О.М. До питання про сутність педагогічної діагностики // Творчість: ідеал і принципи педагогічної діяльності: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 1998. - №8. - С.109-113.
- Мельник О.М. Індивідуально – творчий підхід до навчання майбутніх учителів аналітико – діагностичній діяльності // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 1999.- №14. – С.26-29.
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів до діагностичної діяльності // Психолого – педагогічне забезпечення навчально – професійної діяльності: Зб.наук.пр. – Запоріжжя: Запорізький обласний інститут удосконалення вчителів, 1998. - №10. – С.157 – 166.
- Мельник О.М. Проблемний підхід до викладання психолого – педагогічних дисциплін // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр.- Київ – Запоріжжя, 1999. - №15. – С.129-131.
- Мельник О.М.. Стимулювання механізмів самовиховання студентів у педагогічному процесі педучилища // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 2001. - №18. – С.186 – 189.
- Мельник О.М. Формування аналітико – діагностичних умінь у майбутніх учителів у процесі вивчення психолого – педагогічних дисциплін // Професійне становлення педагогічних працівників: Зб.наук.пр. – Запоріжжя: Запорізький обласний інститут удосконалення вчителів, 1997. - №5. – С.84- 89.
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою студентів: змістовно – діагностичний підхід // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Збірка матеріалів до Всеукраїнської науково – практичної конференції. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. – С.129 – 134.