Коць Михайло Онисимович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 10:16, 29 грудня 2017; V.yurchenko (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук
Фото: Коць Михайло Онисимович

Коць Михайло Онисимович - кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології Волинського національного університету імені Лесі Українки.

Народився 21 листопада 1967 року в селі Старий Чорторийськ Маневицького району Волинської області.і

Освіта

  • З 1974 по 1982 рік навчався у Старочарторийській середній школі.
  • З 1982 по 1985 рік – студент Луцького культурно-освітнього училища (духове відділення). Після завершення навчання працював викладачем Маневицької дитячої музичної школи.
  • З листопада 1985 року по листопад 1987 року проходив строкову службу у Збройних силах. Після проходження строкової служби продовжив педагогічну діяльність у Маневицькій дитячій музичній школі.
  • З 1988 по 1993 рік навчався у Київському державному педагогічному інституті імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Педагогіка і психологія (шкільна)». Після завершення навчання у педінституті одержав кваліфікацію «Викладач психолого-педагогічних дисциплін. Практичний психолог у закладах народної освіти».

Досвід роботи

  • З 1993 року і по теперішній час працює на посадах асистента, старшого викладача, доцента Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.

Науково-педагогічна діяльність

  • У 1997 році закінчив аспірантуру у цьому ж інституті та захистив дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук «Комунікативна підготовка майбутнього вчителя інтеракційними методиками» (спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник Власенко Віктор Володимирович.

Автор 118 наукових праць, серед яких монографія «Психологія педагогічної взаємодії у вищому навчальному закладі», 5 навчально-методичних посібники: «Майбутній вчитель: готовність до педагогічної взаємодії», «Технології розв’язання конфліктів у педагогічній взаємодії» (у співавторстві), «Психологія праці та інженерна психологія», «Профорієнтація та профдобір», «Теоретико-методичні засади навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами» (у співавторстві), понад 60 наукових статей у фахових вітчизняних та міжнародних виданнях з психології, присвячених психологічним проблемам забезпечення професійної діяльності та підготовці майбутнього фахівця у вищому навчальному закладі.

Фахівець у галузі психології праці та інженерної психології, профорієнтації та профдобору. Розроблена експериментальна науково-дослідницька програма «Формування готовності до професійного самовизначення дітей з особливими потребами» успішно втілюється у навчально-реабілітаційному центрі міста Луцька.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама