Новини/2016-05-11

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 07:54, 11 травня 2016; BogdanA (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

До всіх новин Віснику психології та педагогіки

English-for-kids-350.jpg
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі .

Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.

Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.

Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.

Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.

Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама