Імідж
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 08:49, 25 квітня 2013; Grineva olga (Обговорення • внесок)
Імідж (від англ. image – образ) – особливий вид психічного образу, який характеризується так: 1) сформований у масовій свідомості стереотип сильно емоційно забарвленого психічного образу чого-небудь або кого-небудь; сильне враження, що наділене великими регуляторними властивостями; 2) маніпулятивний, привабливий, зрозумілий психічний образ, що впливає на емоційну сферу людини (іноді на її підсвідомість), а через неї – на механізми свідомості й поведінки, вибір людини. Іміджуванням називають вміле моральне звеличування добропорядних учинків людей, моральний захист тих, хто діє чесно і принципово.