Знання
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Версія від 22:38, 25 лютого 2013; Grineva olga (Обговорення • внесок)
Знання – результат пізнавальної діяльності індивіда; сукупність ідей людини, засвоєних нею понять, законів і принципів, а також зафіксованих особливостей явищ і предметів. Знання можуть бути емпіричними (недостатньо узагальненими) і теоретичними, що відображають об’єктивні закономірні зв’язки і відношення; наукові й життєві, усвідомлені й формально засвоєні; споглядально-пояснювальні й дієво-перетворювальні. Оволодіння системою знань, що відповідають майбутній спеціальності студентів, – необхідна передумова досягнення успіху в професійній діяльності. Студенти повинні формувати високу готовність до ефективного засвоєння і використання своїх теоретичних знань і практичних умінь.