Розумовий розвиток

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 14:16, 28 листопада 2011; Yrvi (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Розумовий розвиток – якісні та кількісні зміни, які відбуваються з часом у когнітивних характеристиках індивіда. Розумовий розвиток є динамічною системою, яка зумовлюється як засвоєнням суспільного досвіду в процесі діяльності дитини та під впливом стихійного і цілеспрямованого навчання, так і дозріванням організму. Дозрівання органічних структур, з одного боку, створює необхідні передумови для розвитку, а з іншого – дозрівання саме залежить від функціонування відповідних органічних систем у процесі діяльності. Розумовий розвиток дитини має стадіальний характер. На кожній віковій сходинці виникають специфічні передумови для засвоєння нового соціального досвіду, для оволодіння новими способами діяльності, для формування психічних процесів та нових властивостей.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама