Категорія:Наукові праці Мартинчук О.В.
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
DLI (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: 1. Мартинчук О.В. Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: дис...) |
DLI (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
1. Мартинчук О.В. Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: дис... канд. пед. наук: 13.00.03 [Електронний ресурс] / Олена Валеріївна Мартинчук; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006. | 1. Мартинчук О.В. Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: дис... канд. пед. наук: 13.00.03 [Електронний ресурс] / Олена Валеріївна Мартинчук; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006. | ||
+ | |||
2.Колесник И.П., Мартынчук Е.В. Изучение глагола в средних классах школы для глухих детей (для школ с русским языком преподавания): Методические рекомендации. – К.: УГПУ, 1995. – 58 с. | 2.Колесник И.П., Мартынчук Е.В. Изучение глагола в средних классах школы для глухих детей (для школ с русским языком преподавания): Методические рекомендации. – К.: УГПУ, 1995. – 58 с. | ||
+ | |||
3.Мартинчук О.В. Засвоєння теми “Дієслово” глухими учнями 5–7 класів // Дефектологія. – 1998. – № 3. – С. 31 – 35. | 3.Мартинчук О.В. Засвоєння теми “Дієслово” глухими учнями 5–7 класів // Дефектологія. – 1998. – № 3. – С. 31 – 35. | ||
+ | |||
4.Мартинчук О.В. Робота над явищем багатозначності слова в середніх класах школи для глухих дітей // Дефектологія. – 1999. – № 3. – С. 4 – 17. | 4.Мартинчук О.В. Робота над явищем багатозначності слова в середніх класах школи для глухих дітей // Дефектологія. – 1999. – № 3. – С. 4 – 17. | ||
+ | |||
5.Мартинчук О.В. Стан мовленнєвих умінь і навичок глухих учнів під час вивчення дієслова // Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху: Збірник наукових праць. – К., 1998. – С. 52 – 67. | 5.Мартинчук О.В. Стан мовленнєвих умінь і навичок глухих учнів під час вивчення дієслова // Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху: Збірник наукових праць. – К., 1998. – С. 52 – 67. | ||
+ | |||
6.Мартинчук О.В. Робота над синонімією у процесі вивчення дієслова на уроках української мови у школі для глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 21 – 27. | 6.Мартинчук О.В. Робота над синонімією у процесі вивчення дієслова на уроках української мови у школі для глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 21 – 27. | ||
+ | |||
7.Мартинчук О.В. Психологія мовлення у структурі підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 2. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 60 – 65. | 7.Мартинчук О.В. Психологія мовлення у структурі підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 2. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 60 – 65. | ||
+ | |||
8.Мартинчук О.В. Робота над явищем синонімії у процесі вивчення дієслова у школі для глухих // Дефектологія. – 2000. – № 2. – С. 28 – 31. | 8.Мартинчук О.В. Робота над явищем синонімії у процесі вивчення дієслова у школі для глухих // Дефектологія. – 2000. – № 2. – С. 28 – 31. | ||
+ | |||
9.Мартинчук О.В. Психологія мовлення як компонент підготовки майбутніх | 9.Мартинчук О.В. Психологія мовлення як компонент підготовки майбутніх | ||
сурдопедагогів // Психолого-педагогические основы личностно-ориентированного образования в МДЦ “Артек”: Сборник научных трудов. – Выпуск 2. – Артек, 2001. – С. 194 – 199. | сурдопедагогів // Психолого-педагогические основы личностно-ориентированного образования в МДЦ “Артек”: Сборник научных трудов. – Выпуск 2. – Артек, 2001. – С. 194 – 199. | ||
+ | |||
10.Мартинчук О.В. Синонімія і антонімія у структурі вивчення дієслова в спеціальній школі для глухих дітей // Актуальні проблеми теорії і практики спеціальної педагогіки і психології: Збірник наукових праць. – Херсон, | 10.Мартинчук О.В. Синонімія і антонімія у структурі вивчення дієслова в спеціальній школі для глухих дітей // Актуальні проблеми теорії і практики спеціальної педагогіки і психології: Збірник наукових праць. – Херсон, | ||
2002. – С. 125 – 129. | 2002. – С. 125 – 129. | ||
+ | |||
11. Мартинчук О.В. Психологічні передумови розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – К.: Університет “Україна”, 2003. – С. 247 – 248. | 11. Мартинчук О.В. Психологічні передумови розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – К.: Університет “Україна”, 2003. – С. 247 – 248. | ||
+ | |||
12. Мартинчук О.В. Теоретичні основи навчання мови і мовлення дітей з вадами слуху // Загальні питання сурдопедагогіки / За ред. Л.І.Фомічової: Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2003. – С. 75 –94. | 12. Мартинчук О.В. Теоретичні основи навчання мови і мовлення дітей з вадами слуху // Загальні питання сурдопедагогіки / За ред. Л.І.Фомічової: Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2003. – С. 75 –94. | ||
+ | |||
13. Мартинчук О.В. Зміст і методика роботи з розвитку мовлення в процесі вивчення дієслова на уроках української мови в середніх класах школи глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Нора-прінт, 2003. – С. 42 – 50. | 13. Мартинчук О.В. Зміст і методика роботи з розвитку мовлення в процесі вивчення дієслова на уроках української мови в середніх класах школи глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Нора-прінт, 2003. – С. 42 – 50. | ||
+ | |||
14. Мартинчук О.В. До проблеми розвитку мовлення учнів з порушеннями слуху // Ювілейні V “Педагогічні читання – 2004”. Актуальні проблеми теорії та практики спеціальної психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2004. – С. 89 – 91. | 14. Мартинчук О.В. До проблеми розвитку мовлення учнів з порушеннями слуху // Ювілейні V “Педагогічні читання – 2004”. Актуальні проблеми теорії та практики спеціальної психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2004. – С. 89 – 91. | ||
+ | |||
15. Мартинчук О.В. Теоретичні підходи до розробки методики розвитку мовлення глухих учнів середнього шкільного віку в процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. До 170-річного ювілею. – Серія 19. – Вип. 2. – | 15. Мартинчук О.В. Теоретичні підходи до розробки методики розвитку мовлення глухих учнів середнього шкільного віку в процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. До 170-річного ювілею. – Серія 19. – Вип. 2. – | ||
К., 2005. – С. 39 – 43. | К., 2005. – С. 39 – 43. | ||
+ | |||
16. Мартинчук О.В. Особливості роботи з розвитку мовлення глухих учнів 5–7 класів у процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. – Серія 19. – Вип. 4. – | 16. Мартинчук О.В. Особливості роботи з розвитку мовлення глухих учнів 5–7 класів у процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. – Серія 19. – Вип. 4. – | ||
К., 2005. – С. 172 – 179. | К., 2005. – С. 172 – 179. |
Версія за 21:24, 27 вересня 2012
1. Мартинчук О.В. Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: дис... канд. пед. наук: 13.00.03 [Електронний ресурс] / Олена Валеріївна Мартинчук; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006.
2.Колесник И.П., Мартынчук Е.В. Изучение глагола в средних классах школы для глухих детей (для школ с русским языком преподавания): Методические рекомендации. – К.: УГПУ, 1995. – 58 с.
3.Мартинчук О.В. Засвоєння теми “Дієслово” глухими учнями 5–7 класів // Дефектологія. – 1998. – № 3. – С. 31 – 35.
4.Мартинчук О.В. Робота над явищем багатозначності слова в середніх класах школи для глухих дітей // Дефектологія. – 1999. – № 3. – С. 4 – 17.
5.Мартинчук О.В. Стан мовленнєвих умінь і навичок глухих учнів під час вивчення дієслова // Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху: Збірник наукових праць. – К., 1998. – С. 52 – 67.
6.Мартинчук О.В. Робота над синонімією у процесі вивчення дієслова на уроках української мови у школі для глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 21 – 27.
7.Мартинчук О.В. Психологія мовлення у структурі підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 2. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 60 – 65.
8.Мартинчук О.В. Робота над явищем синонімії у процесі вивчення дієслова у школі для глухих // Дефектологія. – 2000. – № 2. – С. 28 – 31.
9.Мартинчук О.В. Психологія мовлення як компонент підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психолого-педагогические основы личностно-ориентированного образования в МДЦ “Артек”: Сборник научных трудов. – Выпуск 2. – Артек, 2001. – С. 194 – 199.
10.Мартинчук О.В. Синонімія і антонімія у структурі вивчення дієслова в спеціальній школі для глухих дітей // Актуальні проблеми теорії і практики спеціальної педагогіки і психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2002. – С. 125 – 129.
11. Мартинчук О.В. Психологічні передумови розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – К.: Університет “Україна”, 2003. – С. 247 – 248.
12. Мартинчук О.В. Теоретичні основи навчання мови і мовлення дітей з вадами слуху // Загальні питання сурдопедагогіки / За ред. Л.І.Фомічової: Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2003. – С. 75 –94.
13. Мартинчук О.В. Зміст і методика роботи з розвитку мовлення в процесі вивчення дієслова на уроках української мови в середніх класах школи глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Нора-прінт, 2003. – С. 42 – 50.
14. Мартинчук О.В. До проблеми розвитку мовлення учнів з порушеннями слуху // Ювілейні V “Педагогічні читання – 2004”. Актуальні проблеми теорії та практики спеціальної психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2004. – С. 89 – 91.
15. Мартинчук О.В. Теоретичні підходи до розробки методики розвитку мовлення глухих учнів середнього шкільного віку в процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. До 170-річного ювілею. – Серія 19. – Вип. 2. – К., 2005. – С. 39 – 43.
16. Мартинчук О.В. Особливості роботи з розвитку мовлення глухих учнів 5–7 класів у процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. – Серія 19. – Вип. 4. – К., 2005. – С. 172 – 179.
Сторінки в категорії «Наукові праці Мартинчук О.В.»
Показані 2 сторінки цієї категорії з 2.