Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 7: | Рядок 7: | ||
#Це положення розроблене на підставі Положення про [[ІПСП|Інститут]] і визначає основні завдання, функції, права і відповідальність науково-дослідної лабораторії розвитку дитини [[ІПСП|Інституту психології та соціальної педагогіки]]. | #Це положення розроблене на підставі Положення про [[ІПСП|Інститут]] і визначає основні завдання, функції, права і відповідальність науково-дослідної лабораторії розвитку дитини [[ІПСП|Інституту психології та соціальної педагогіки]]. | ||
#Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини (надалі Лабораторія) є структурним підрозділом інституту, яку створено з метою науково-методичного забезпечення реалізації державної політики щодо дітей й підпорядковується [[Безпалько О.В.|директору Інституту]]. | #Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини (надалі Лабораторія) є структурним підрозділом інституту, яку створено з метою науково-методичного забезпечення реалізації державної політики щодо дітей й підпорядковується [[Безпалько О.В.|директору Інституту]]. | ||
− | #Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини у своїй діяльності керується чинною Конституцією України, законами України [[Закон України "Про освіту"|"Про освіту"]], [[Закон України | + | #Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини у своїй діяльності керується чинною Конституцією України, законами України [[Закон України "Про освіту"|"Про освіту"]], [[Закон України "Про вищу освіту"|„Про вищу освіту”]], Положенням вищого закладу освіти, а також цим положенням. |
#Штатна чисельність та структура Лабораторії визначається керівництвом Університету. | #Штатна чисельність та структура Лабораторії визначається керівництвом Університету. | ||
#Безпосереднє керівництво роботою Лабораторії здійснює завідувач, на посаду якого призначається особа, яка має вищу професійну освіту та стаж роботи з організації управління не менше 3-х років. | #Безпосереднє керівництво роботою Лабораторії здійснює завідувач, на посаду якого призначається особа, яка має вищу професійну освіту та стаж роботи з організації управління не менше 3-х років. |
Поточна версія на 08:27, 5 січня 2012
Зміст |
Загальні положення
- Це положення розроблене на підставі Положення про Інститут і визначає основні завдання, функції, права і відповідальність науково-дослідної лабораторії розвитку дитини Інституту психології та соціальної педагогіки.
- Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини (надалі Лабораторія) є структурним підрозділом інституту, яку створено з метою науково-методичного забезпечення реалізації державної політики щодо дітей й підпорядковується директору Інституту.
- Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини у своїй діяльності керується чинною Конституцією України, законами України "Про освіту", „Про вищу освіту”, Положенням вищого закладу освіти, а також цим положенням.
- Штатна чисельність та структура Лабораторії визначається керівництвом Університету.
- Безпосереднє керівництво роботою Лабораторії здійснює завідувач, на посаду якого призначається особа, яка має вищу професійну освіту та стаж роботи з організації управління не менше 3-х років.
- Завідувач Лабораторії призначається і звільняється від займаної посади ректором Київського університету імені Бориса Грінченка за пропозиціями директора Інституту.
- Лабораторія здійснює свою діяльність у взаємодії з:
- кафедрами Інституту;
- керівництвом Інституту з питань обміну інформацією про: діяльність та перспективи розвитку науково-дослідної лабораторії розвитку дитини як структурного підрозділу Інституту; контроль за виконанням наказів директора Інституту, що стосуються діяльності Лабораторії; інших питань;
- фінансово-економічним відділом з питань обміну інформацією про: заробітну плату працівників Лабораторії; штатний розпис; фінансове забезпечення відпусток, відряджень, звільнень; інших питань;
- відділом кадрів з питань обміну інформацією про: розрахунки заробітної плати; облік робочого часу; нормативи праці; інших питань;
- відділом канцелярії з питань обміну інформацією про: накази та розпорядження, що стосуються діяльності Лабораторії; діловодства; інших питань;
- господарським відділом з питань проведення ремонту в приміщеннях Лабораторії та усунення дрібних недоліків.
Мета і завдання
1. Метою створення і функціонування Лабораторії є:
- визначення та дослідження оптимальних соціальних, психолого-педагогічних умов повноцінного розвитку дитини в умовах великого міста
2. Основними завданнями Лабораторії є:
- організація та проведення психолого-педагогічних досліджень відповідно до мети діяльності лабораторії;
- розробка науково-методичного інструментарію для проведення досліджень;
- інформаційно-методичний супровід фахівців, які здійснюють психолого-педагогічну роботу з дітьми в умовах дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;
- популяризація науково-практичного досвіду роботи серед педагогів, психологів, наукових працівників.
Функції
1. Дослідницька функція:
- підбір, розробка діагностичного інструментарію;
- проведення психолого-педагогічних досліджень;
- узагальнення висновків досліджень.
2. Методична функція:
- застосування у діяльності Лабораторії новітніх психолого-педагогічних технологій, спрямованих на повноцінний розвиток дитини;
- підготовка рекомендацій для різних цільових груп.
3. Інформаційна функція:
- збір та систематизація інформаційних та методичних матеріалів з питань діяльності Лабораторії;
- розробка інформаційних матеріалів для фахівців освітньої сфери, батьків тощо.
Управління. Матеріально-технічне забезпечення.
- Лабораторія не має внутрішніх структурних підрозділів.
- У Лабораторії працюють: завідувач, старший науковий співробітник та молодший науковий співробітник, які підпорядковані директору Інституту. Завідувач, старший науковий співробітник та молодший науковий співробітник призначається наказом ректора Київського університету імені Бориса Грінченка.
- Працівники Лабораторії несуть повну відповідальність за результати роботи в межах своєї компетентності.
- Матеріально-технічну основу діяльності Лабораторії складають закріплені за ними приміщення, меблі, документи, які необхідні для виконання покладених на них завдань.
- Забороняється використовувати приміщення для робіт, які не передбачені завданнями Лабораторії.
- Працівники Лабораторії несуть відповідальність за збереження інформаційно-методичних матеріалів та майна відповідно до діючого законодавства України та нормативно-правових документів Інституту.
- Джерелами забезпечення роботи Лабораторії можуть бути:
- отримання добровільних внесків, пожертвувань і матеріальних цінностей від юридичних та фізичних осіб;
- надання додаткових платних освітніх послуг, передбачені чинним законодавством України.
Права
- Працівники Лабораторії мають право представляти Інститут у різних установах і організаціях, брати участь у роботі наукових конференцій, нарадах, семінарах з питань соціально-педагогічної роботи та психологічної діяльності.
- Визначати зміст та конкретні форми діяльності Лабораторії в залежності від мети та завдань.
- Співпрацювати з різними організаціями та установами освіти та соціальної сфери.
- Вносити пропозиції щодо надання нових видів послуг та організації роботи науково-дослідної лабораторії розвитку дитини директору Інституту.
- Працівники Лабораторії несуть відповідальність за:
- якість і своєчасність виконання завдань і функцій, покладених на Лабораторію;
- дотримання вимог нормативно-правових документів з праці;
- збереження ресурсів Лабораторії та дотримання правил пожежної безпеки.
Склад
- Цюман Тетяна Петрівна - завідувач науково-дослідної лабораторії розвитку дитини,
- Таран Оксана Петрівна - старший науковий співробітник,
- Пімєнова Катерина Олегівна - молодший науковий співробітник
Категорії: Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка | Підрозділи Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка | Науково-дослідна лабораторія розвитку дитини ІПіСП Київського університету імені Бориса Грінченка | Науково-дослідні лабораторії