Розумовий розвиток
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: '''Розумовий розвиток''' – якісні та кількісні зміни, які відбуваються з часом у когнітивн...) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Розумовий розвиток''' – якісні та кількісні зміни, які відбуваються з часом у когнітивних характеристиках індивіда. Розумовий розвиток є динамічною системою, яка зумовлюється як засвоєнням суспільного досвіду в процесі діяльності дитини та під впливом стихійного і цілеспрямованого навчання, так і дозріванням організму. Дозрівання органічних структур, з одного боку, створює необхідні передумови для розвитку, а з іншого – дозрівання саме залежить від функціонування відповідних органічних систем у процесі діяльності. Розумовий розвиток дитини має стадіальний характер. На кожній віковій сходинці виникають специфічні передумови для засвоєння нового соціального досвіду, для оволодіння новими способами діяльності, для формування психічних процесів та нових властивостей. | + | '''Розумовий розвиток''' – якісні та кількісні зміни, які відбуваються з часом у когнітивних характеристиках індивіда. Розумовий розвиток є динамічною системою, яка зумовлюється як засвоєнням суспільного досвіду в процесі діяльності дитини та під впливом стихійного і цілеспрямованого навчання, так і дозріванням організму. Дозрівання органічних структур, з одного боку, створює необхідні передумови для [[розвиток|розвитку]], а з іншого – дозрівання саме залежить від функціонування відповідних органічних систем у процесі діяльності. Розумовий розвиток дитини має стадіальний характер. На кожній віковій сходинці виникають специфічні передумови для засвоєння нового соціального досвіду, для оволодіння новими способами діяльності, для формування психічних процесів та нових властивостей. |
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] | [[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] |
Поточна версія на 14:17, 28 листопада 2011
Розумовий розвиток – якісні та кількісні зміни, які відбуваються з часом у когнітивних характеристиках індивіда. Розумовий розвиток є динамічною системою, яка зумовлюється як засвоєнням суспільного досвіду в процесі діяльності дитини та під впливом стихійного і цілеспрямованого навчання, так і дозріванням організму. Дозрівання органічних структур, з одного боку, створює необхідні передумови для розвитку, а з іншого – дозрівання саме залежить від функціонування відповідних органічних систем у процесі діяльності. Розумовий розвиток дитини має стадіальний характер. На кожній віковій сходинці виникають специфічні передумови для засвоєння нового соціального досвіду, для оволодіння новими способами діяльності, для формування психічних процесів та нових властивостей.