Мельник Олександр Миколайович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: [[Файл:Фото Мельник Олександр Микол.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Мельник Олександр Миколай...) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
[[Файл:Фото Мельник Олександр Микол.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Мельник Олександр Миколайович]] | [[Файл:Фото Мельник Олександр Микол.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Мельник Олександр Миколайович]] | ||
− | '''Мельник Олександр Миколайович''' – директор [[ | + | '''Мельник Олександр Миколайович''' – директор [[Запорізький педагогічний коледж|Запорізького педагогічного коледжу]], кандидат педагогічних наук, доцент, викладач-методист. |
Народився 21 січня 1961 р. в с. Ненадиха на Київщині в хліборобській родині. | Народився 21 січня 1961 р. в с. Ненадиха на Київщині в хліборобській родині. |
Версія за 16:01, 3 лютого 2011
Мельник Олександр Миколайович – директор Запорізького педагогічного коледжу, кандидат педагогічних наук, доцент, викладач-методист.
Народився 21 січня 1961 р. в с. Ненадиха на Київщині в хліборобській родині.
Зміст |
Освіта
- У 1980 р. Закінчив Переяслав-Хмельницьке педагогічне училище, здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів».
- У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
- 1985-2002 – викладач педагогіки і психології Запорізького педагогічного училища, заступник директора з навчально-виробничої роботи;
- 2002-2003 рр.- доцент кафедри реабілітаційної педагогіки та здорового способу життя Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
- З грудня 2003 р. – директор Запорізького педагогічного коледжу
Наукова діяльність
У 2002 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Підготовка майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності» (13.00.04 – професійна педагогіка)
Нагороди
- Відмінник освіти України,
- нагрудний знак "А.С. Макаренко",
- нагрудний знак "В.О. Сухомлинський"
Основні публікації:
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до діагностичної діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти АПН України. — К., 2002. — 21с.
- Мельник О.М. Готовність майбутніх учителів до діагностичної діяльності як необхідна умова творчості // Професійна творчість у системі підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів: Зб.наук. пр. – Київ – Запоріжжя, 1997. – №6. – С.105-107.
- Мельник О.М. До питання про сутність педагогічної діагностики // Творчість: ідеал і принципи педагогічної діяльності: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 1998. - №8. - С.109-113.
- Мельник О.М. Індивідуально – творчий підхід до навчання майбутніх учителів аналітико – діагностичній діяльності // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 1999.- №14. – С.26-29.
- Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів до діагностичної діяльності // Психолого – педагогічне забезпечення навчально – професійної діяльності: Зб.наук.пр. – Запоріжжя: Запорізький обласний інститут удосконалення вчителів, 1998. - №10. – С.157 – 166.
- Мельник О.М. Проблемний підхід до викладання психолого – педагогічних дисциплін // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр.- Київ – Запоріжжя, 1999. - №15. – С.129-131.
- Мельник О.М.. Стимулювання механізмів самовиховання студентів у педагогічному процесі педучилища // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки: Зб.наук.пр. – Київ – Запоріжжя, 2001. - №18. – С.186 – 189.
- Мельник О.М. Формування аналітико – діагностичних умінь у майбутніх учителів у процесі вивчення психолого – педагогічних дисциплін // Професійне становлення педагогічних працівників: Зб.наук.пр. – Запоріжжя: Запорізький обласний інститут удосконалення вчителів, 1997. - №5. – С.84- 89.
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою студентів: змістовно – діагностичний підхід // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Збірка матеріалів до Всеукраїнської науково – практичної конференції. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. – С.129 – 134.