Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник)
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | [[Файл:Фото_обкладинки_книги_Викладач_вищої_школи-_психолого-педагогічні_основи_підготовки_(навчальний_посібник).jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото | + | [[Файл:Фото_обкладинки_книги_Викладач_вищої_школи-_психолого-педагогічні_основи_підготовки_(навчальний_посібник).jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Обкладинка навчального посібника: "Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки"]] |
Версія за 06:56, 21 лютого 2010
Реформування вищої освіти в Україні на принципах демократизація і гуманізація потребує високого рівня психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників. Кафедрою педагогіки і психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова узагальнений шестирічний досвід психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів ВНЗ у навчальному посібнику
Мороз О.Г. ВИКЛАДАЧ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ / Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І.; за заг. ред. академіка О.Г. Мороза. - К.: НПУ, 2006. – 208 с.
Навчальний посібник розрахований на всіх, хто вивчає курс "Педагогіка і психологія вищої школи": магістрантів, аспірантів, викладачів ВНЗ.
Зміст навчального посібника
ПЕРЕДМОВА
Розділ 1.Теоретико-методологічні засади підготовки викладача вищої школи
1.1.Педагогіка і психології вищої школи як основа системи підготовки викладача. Предмет, основні категорії.
1.2.Особливості психолого-педагогічних досліджень у галузі вищої освіти.
1.3. Структурна модель системи підготовки викладача вищої школи та її психолого-педагогічна характеристика.
Розділ 2. Основні напрями підготовки викладача вищої школи
2.1. Особливості організації навчання у ВНЗ у процесі підготовки викладача вищої школи.
2.2. Формування стилю самостійної навчальної роботи студентів як основної форми організації навчання.
2.3. Озброєння студентів основними видами педагогічного контролю у вищій школі.
2.4. Основи науково-дослідної роботи майбутніх фахівців.
Розділ 3. Психологічні передумови підвищення ефективності підготовки викладача вищої школи
3.1.Формування знань про психологічні особливості й закономірності становлення особистості майбутнього фахівця.
3.2. Усвідомлення психологічних факторів успішного навчання студентів.
3.3. Засвоєння алгоритму оптимізації взаємин викладача зі студентами у процесі навчання.
3.4. Розвиток комунікативних здібностей майбутнього викладача вищої школи.
Розділ 4. Професійна адаптація випускника вищої школи
4.1.Адаптація молодого фахівця як важливий етап у його професійній підготовці.
4.2.Структурні компоненти професійної адаптації молодого спеціаліста.
4.3.Механізми професійної адаптації фахівця-початківця й педагогічне управління нею.
Розділ 5. Система управління навчальним процесом у підготовці викладача вищої школи
5.1.Структурна модель системи управління підготовкою викладача вищої школи.
5.2. Реалізація принципів управління в системі ВНЗ.
ПІСЛЯМОВА
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ