Новини/2015-01-19
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
BogdanA (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: == 19 січня 2015 року == left Вісник психології та педагогіки...) |
BogdanA (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | == [[Новини/2015 | + | === '''[[Новини/2015|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' === |
[[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]]. | [[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]]. | ||
У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності. | У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності. |
Поточна версія на 17:47, 6 лютого 2015
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Котенко Ольги Володимирівни: "Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи".У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності.