Пeредмова

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Пропонуємо вашій увазі матеріали Міського науково-практичного семінару «Реалізація ком...)
 
 
Рядок 2: Рядок 2:
  
 
Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи.
 
Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи.
 +
 +
[[Файл:12.12.14.jpg]]
 +
 +
[[Файл:12.12.2014.2.jpg]]
 +
 +
[[Файл:12.12.2014.3.jpg]]
 +
 +
[[Файл:12.12.2014.4.jpg]]
 +
 +
[[Файл:12.12.2014.5.jpg]]

Поточна версія на 09:15, 27 січня 2015

Пропонуємо вашій увазі матеріали Міського науково-практичного семінару «Реалізація компетентнісного підходу до формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи», який відбувся 11-12 грудня 2014 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка.

Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи.

12.12.14.jpg

12.12.2014.2.jpg

12.12.2014.3.jpg

12.12.2014.4.jpg

12.12.2014.5.jpg



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама