Пeредмова
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: Пропонуємо вашій увазі матеріали Міського науково-практичного семінару «Реалізація ком...) |
|||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи. | Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи. | ||
+ | |||
+ | [[Файл:12.12.14.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:12.12.2014.2.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:12.12.2014.3.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:12.12.2014.4.jpg]] | ||
+ | |||
+ | [[Файл:12.12.2014.5.jpg]] |
Поточна версія на 09:15, 27 січня 2015
Пропонуємо вашій увазі матеріали Міського науково-практичного семінару «Реалізація компетентнісного підходу до формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи», який відбувся 11-12 грудня 2014 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка.
Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи.