Кучеренко Єгор Валерійович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Фото: Кучеренко Єгор Валерійович '''Куч...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | [[Файл: | + | [[Файл:Кучеренко Eгор Валерiйович - фото.jpg|міні|праворуч|350пкс|Фото: Кучеренко Єгор Валерійович]] |
Версія за 11:20, 21 грудня 2014
Кучеренко Єгор Валерійович – аспірант кафедри психології і педагогіки Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова.
Народився в 1983 році в Києві.
Зміст |
Освіта
У 2005 році закінчив Інститут педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Психологія».
Досвід роботи
- Протягом навчання в інституті з 2003 року працював практичним психологом у загальоосвітніх закладах.
- Має досвід роботи у прикладних галузях психології сім’ї, психології управління та шкільної психології.
- З 2006 року працює на кафедрі психології і педагогіки Інституту педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова на посаді викладача.
Викладає дисципліни
- експериментальна психологія,
- педагогічна психологія,
- соціальна психологія,
- вікова та педагогічна психологія.
- диференційна психологія.
Наукова діяльність
- Має навчально-методичні розробки з дисциплін, які викладає.
- Розробив програми спецкурсів для студентів-психологів «Робота практичного психолога в закладах освіти» та «Соціологічні дослідження в системі освіти».
- Подано до друку навчально-методичний посібник у співавторстві з професором Приходько Ю.О. «Психологія: тестові завдання».
- У 2008 році вступив до стаціонарної аспірантури НПУ імені М.П.Драгоманова за спеціальністю «Педагогічна та вікова психологія» (19.00.07). Готує до захисту дисертацію на тему «Розвиток професійного самовизначення майбутніх психологів».
- Автор понад двадцяти наукових публікацій.
- Коло наукових інтересів Кучеренка Є.В. пов’язане з проблемами самовизначення особистості, структури та психологічних механізмів професійного самовизначення студента, оптимізації професійного розвитку майбутніх психологів та удосконалення фахової підготовки психологів закладів освіти.
Основні публікації:
- Кучеренко Є.В. Роздуми про культурно-філософські категорії цінностей та ціннісних орієнтацій людини з погляду сучасної педагогічної та соціальної психології / Кучеренко Єгор// Пам'ять століть. – К: ІВЦ «Планета». – 2009. – № 1-2 (77). – С. 207 – 213.
- Кучеренко Є.В. Професійне самовизначення особистості як динамічний процес / Є.В.Кучеренко // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. Т.ХІ, част. 2 – К. – 2009. – С. 223 – 233.
- Кучеренко Є.В. Образ «Я» у професійному самовизначенні студентів-майбутніх психологів / Кучеренко Є.В. // Актуальні проблеми психології: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія / За ред. С.Д.Максименка. – Київ–Кіровоград: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2009. – Том. Х, Вип.13 – С. 546 – 555.
- Кучеренко Є.В. Розвиток професійного самовизначення у майбутніх психологів: інтеграційно-діяльнісний підхід / Кучеренко Є.В. // Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць / Ун-т менедж. освіти НАПН України, редкол. : О.Л.Онуфрієва [та ін.]. – К., 2005 – Вип. 1 (14), ч.2 : Психологія / голов. ред. В.В.Олійник. – 2010. – С.208 – 216.
- Приходько Ю.О. Психолого-педагогічна допомога учням-першокласникам в їхній адаптації до навчання в школі / Приходько Юлія, Кучеренко Єгор // Вісник Інституту розвитку дитини. Вип 9. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ, 2010. – С. 147 – 152.[[Категорія:Аспіранти