Новини/2014-12-05
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
BogdanA (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === [[Файл:Патріотизм-у-ді...) |
BogdanA (Обговорення • внесок) (→До всіх новин Віснику психології та педагогіки) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
=== '''[[Новини/2014|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' === | === '''[[Новини/2014|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' === | ||
− | [[Файл:Патріотизм-у-дітей- | + | [[Файл:Патріотизм-у-дітей-1.jpg|left]]Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] розмістив статтю [[Литвиненко С.В.]][[Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.]] |
Останні події в нашій країні оголили низку соціальних проблем, серед них і прогалини у формуванні патріотизму українського народу – кризові явища українського суспільства зумовлені значною мірою кризою патріотичної свідомості його громадян. | Останні події в нашій країні оголили низку соціальних проблем, серед них і прогалини у формуванні патріотизму українського народу – кризові явища українського суспільства зумовлені значною мірою кризою патріотичної свідомості його громадян. | ||
У статті піднімається проблема формування основ патріотизму у дітей старшого дошкільного віку. | У статті піднімається проблема формування основ патріотизму у дітей старшого дошкільного віку. |
Поточна версія на 12:35, 5 грудня 2014
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології та педагогіки розмістив статтю Литвиненко С.В.Особливості формування патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.Останні події в нашій країні оголили низку соціальних проблем, серед них і прогалини у формуванні патріотизму українського народу – кризові явища українського суспільства зумовлені значною мірою кризою патріотичної свідомості його громадян. У статті піднімається проблема формування основ патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.
Метою статті - є розкриття особливості сформованості патріотизму у дітей старшого дошкільного віку.
Представлено результати теоретичного аналізу зазначеного феномену в психолого-педагогічній літературі та результати емпіричного дослідження.