Мотиви навчання
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Мотив навчання''' (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізн...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Мотив навчання''' (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізнавальну активність особистості на засвоєння нових знань, формування умінь і навичок в різних видах власне навчальної, професійної, трудової, творчої та інших видів діяльності. Мотиви навчання поділяються на внутрішні і зовнішні, матеріальні та ідеальні, альтруїстичні та егоїстичні тощо. | + | '''Мотив навчання''' (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізнавальну [[активність]] [[особистість|особистості]] на засвоєння нових [[знання|знань]], формування [[уміння|умінь]] і навичок в різних видах власне навчальної, професійної, трудової, творчої та інших видів [[діяльність|діяльності]]. Мотиви навчання поділяються на внутрішні і зовнішні, матеріальні та ідеальні, альтруїстичні та егоїстичні тощо. |
Поточна версія на 10:45, 18 січня 2014
Мотив навчання (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізнавальну активність особистості на засвоєння нових знань, формування умінь і навичок в різних видах власне навчальної, професійної, трудової, творчої та інших видів діяльності. Мотиви навчання поділяються на внутрішні і зовнішні, матеріальні та ідеальні, альтруїстичні та егоїстичні тощо.