Рефлексія педагога
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Рефлексія педагога – це процес пізнання ним самого себе як професіонала, свого внутрі...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | [[Рефлексія педагога]] – це процес пізнання ним самого себе як професіонала, свого внутрішнього світу, аналіз власних думок і хвилювань у зв’язку з професійно-педагогічною діяльністю, міркування про себе як особистості, усвідомлення того, як його сприймають і оцінюють вихованці, колеги, інші люди. | + | [[Рефлексія педагога]] – це процес [[Пізнавальна активність|пізнання]] ним самого себе як професіонала, свого внутрішнього світу, аналіз власних думок і хвилювань у зв’язку з професійно-педагогічною [[Діяльність|діяльністю]], міркування про себе як [[Особистість|особистості]], усвідомлення того, як його [[Сприймання|сприймають]] і [[Оцінка|оцінюють]] вихованці, колеги, інші люди. |
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] | [[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] |
Поточна версія на 06:19, 5 травня 2013
Рефлексія педагога – це процес пізнання ним самого себе як професіонала, свого внутрішнього світу, аналіз власних думок і хвилювань у зв’язку з професійно-педагогічною діяльністю, міркування про себе як особистості, усвідомлення того, як його сприймають і оцінюють вихованці, колеги, інші люди.