Дидактична адаптація

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нови...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у вищій школі, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо.
+
'''Адаптація дидактична''' – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної [[Діяльність|діяльності]] у вищій школі, до значного збільшення обсягу [[Навчання|навчального]] матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо.
  
  

Поточна версія на 21:59, 17 березня 2013

Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у вищій школі, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама