Контроль

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: '''Контроль''' (фр. contrôle, від contrerôle — список, що ведеться в двох екземплярах, від лат. contra - п...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Контроль''' (фр. contrôle, від contrerôle — список, що ведеться в двох екземплярах, від лат. contra - проти і rotulus - свиток) — одна з основних функцій системы управління. Контроль здійснюється на основі спостереження за поведінкою керованої системи з метою забезпечення оптимального функціонування останньої (вимірювання досягнутих результатів і співвіднесення їх з очікуваними результатами).
+
'''Контроль''' (педагогічний контроль) - це система [[Діяльність|дій]], спрямованих на виявлення рівня засвоєння учасниками навчально-виховного процесу програмного матеріалу, володіння ними основними [[Знання|знаннями]] й [[Уміння|вміннями]].
Більше дізнатися про контроль можна тут: [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%8C Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії].
+
  
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
 

Поточна версія на 22:04, 11 березня 2013

Контроль (педагогічний контроль) - це система дій, спрямованих на виявлення рівня засвоєння учасниками навчально-виховного процесу програмного матеріалу, володіння ними основними знаннями й вміннями.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама