Гордєєва Жанна Вікторівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Фото: Гордєєва Жанна Вікторівна '''Гордєєва ...)
 
 
Рядок 2: Рядок 2:
  
 
'''Гордєєва Жанна Вікторівна''', кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], лабораторія науково-психологічної інформації
 
'''Гордєєва Жанна Вікторівна''', кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], лабораторія науково-психологічної інформації
 +
 +
== Освіта ==
 +
 +
* У 1990 р. закінчила  [[НПУ|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія дошкільна», здобула кваліфікацію «Викладач дошкільної педагогіки  та психології. Вихователь».
 +
 +
* 1993-1997 рр. аспірантка Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, м. Київ,
 +
 +
== Досвід роботи ==
 +
 +
* 1990-1993 рр. – викладач психології Глухівського педагогічного інституту.
 +
 +
* 2001-2002 рр. – викладач психології Київського інституту внутрішніх справ.
 +
 +
* 2003-2006 рр. – психолог в середній загальноосвітній школі № 265 м.Києва
 +
 +
* З 1999 р. по сьогоднішній час – старший науковий співробітник лабораторії науково-психологічної інформації [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], м. Київ,
 +
 +
== Наукова діяльність ==
 +
 +
* У 2007 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”.  (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, ст. науковий співробітник Тищенко Світлана Павлівна.
 +
 +
* Автор і співавтор понад 90 друкованих праць із проблем психології самооцінки дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, тривожності молодших школярів у процесі адаптації до школи та їх батьків, із  проблем діалогічністі наукового психологічного тексту, метафоричної  комунікації  психолога в психотерапевтичної діяльності.
 +
 +
== Основні публікації ==
 +
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]  Шляхи та засоби оптимізації виховного впливу батьків на дітей молодшого шкільного віку з підвищеною тривожністю. / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка – 60 років: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. №  25. С. 128– 142.
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]  Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. Обсяг – 1,0 д.а. (серпень 2007 р.)
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]  Корекційно-розвивальна програма для роботи з батьками //В кн. Адаптація дітей у 1,5,10 класах. / упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк..світ, 2008. С. 122-127. (Бібліотека «Шкільного світу»).
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]] Динамика тривожності як прояву деформації регулятивної функції самооцінки у молодших школярів / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: ВД «ТРОЯ», 2008. – Вип. №  36. С. 94-103.
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]] Діалогічность як форма існування і прояву мови в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів // Зб. Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології. Том 8. Випуск 6. За ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. Київ, Вид-во НПУ ім..М.П.Драгоманова, 2009. С. 70-78.
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]Гордєєва Ж.В. Вплив оцінкового ставлення близьких дорослих на розвиток регулятивної функції самооцінки у молодших школярів // Проблеми загальної та педагогічної психології/ Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України/ За ред. С.Д.Максименка. Т. ХІІ, част. 2. -  К., 2010. – С.  67-74. 
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]Самооцінка як структурний компонент самосвідомості дитини: теоретико-методологічні основи дослідження, його методи та організація // Актуальні проблеми психології / Зб. фаховий ВАК України Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Ч. 25. К.: Вид-во «А.С.К.»  / за ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, 2010. С. 156-164.
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]]Розуміння змісту метафори та його вплив на свідомість суб»єкта психологічного консультування  / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.:, 2011. – Вип. № 39. С.116-126.
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]] Особливості сприйняття алегоричних текстів суб”єктом психологічного консультування / Сб. ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011р., том 1, с.153-156).
 +
# [[Гордєєва Ж.В.]] Метафорическая коммуникация психолога: пути влияния на расширение сознания субъекта психологического консультирования» // Актуальные проблемы прикладной социальной психологии: сборник докладов I Международной научно-практической конференции 27-28 декабря 2011 г. – СПб.: Изд-во Санкт-Петербургского университета управления и экономики, 2012. – С. 219-221.
 +
 +
 +
== Контакти ==
 +
 +
e-mail      gordeeva252@mail.ru
  
  
 
[[Категорія:Науковці]]
 
[[Категорія:Науковці]]
 
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]
 
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]

Поточна версія на 15:52, 18 червня 2013

Фото: Гордєєва Жанна Вікторівна

Гордєєва Жанна Вікторівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, лабораторія науково-психологічної інформації

Зміст

Освіта

  • 1993-1997 рр. аспірантка Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, м. Київ,

Досвід роботи

  • 1990-1993 рр. – викладач психології Глухівського педагогічного інституту.
  • 2001-2002 рр. – викладач психології Київського інституту внутрішніх справ.
  • 2003-2006 рр. – психолог в середній загальноосвітній школі № 265 м.Києва

Наукова діяльність

  • У 2007 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, ст. науковий співробітник Тищенко Світлана Павлівна.
  • Автор і співавтор понад 90 друкованих праць із проблем психології самооцінки дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, тривожності молодших школярів у процесі адаптації до школи та їх батьків, із проблем діалогічністі наукового психологічного тексту, метафоричної комунікації психолога в психотерапевтичної діяльності.

Основні публікації

  1. Гордєєва Ж.В. Шляхи та засоби оптимізації виховного впливу батьків на дітей молодшого шкільного віку з підвищеною тривожністю. / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка – 60 років: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. № 25. С. 128– 142.
  2. Гордєєва Ж.В. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. Обсяг – 1,0 д.а. (серпень 2007 р.)
  3. Гордєєва Ж.В. Корекційно-розвивальна програма для роботи з батьками //В кн. Адаптація дітей у 1,5,10 класах. / упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк..світ, 2008. С. 122-127. (Бібліотека «Шкільного світу»).
  4. Гордєєва Ж.В. Динамика тривожності як прояву деформації регулятивної функції самооцінки у молодших школярів / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: ВД «ТРОЯ», 2008. – Вип. № 36. С. 94-103.
  5. Гордєєва Ж.В. Діалогічность як форма існування і прояву мови в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів // Зб. Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології. Том 8. Випуск 6. За ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. Київ, Вид-во НПУ ім..М.П.Драгоманова, 2009. С. 70-78.
  6. Гордєєва Ж.В.Гордєєва Ж.В. Вплив оцінкового ставлення близьких дорослих на розвиток регулятивної функції самооцінки у молодших школярів // Проблеми загальної та педагогічної психології/ Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України/ За ред. С.Д.Максименка. Т. ХІІ, част. 2. - К., 2010. – С. 67-74.
  7. Гордєєва Ж.В.Самооцінка як структурний компонент самосвідомості дитини: теоретико-методологічні основи дослідження, його методи та організація // Актуальні проблеми психології / Зб. фаховий ВАК України Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Ч. 25. К.: Вид-во «А.С.К.» / за ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, 2010. С. 156-164.
  8. Гордєєва Ж.В.Розуміння змісту метафори та його вплив на свідомість суб»єкта психологічного консультування / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.:, 2011. – Вип. № 39. С.116-126.
  9. Гордєєва Ж.В. Особливості сприйняття алегоричних текстів суб”єктом психологічного консультування / Сб. ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011р., том 1, с.153-156).
  10. Гордєєва Ж.В. Метафорическая коммуникация психолога: пути влияния на расширение сознания субъекта психологического консультирования» // Актуальные проблемы прикладной социальной психологии: сборник докладов I Международной научно-практической конференции 27-28 декабря 2011 г. – СПб.: Изд-во Санкт-Петербургского университета управления и экономики, 2012. – С. 219-221.


Контакти

e-mail gordeeva252@mail.ru



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама