Новини/2012-04-27
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Snak (Обговорення • внесок) |
Snak (Обговорення • внесок) м (→27 квітня 2012 року) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | == 27 квітня 2012 року == | + | == [[Новини|Новина]] від 27 квітня 2012 року == |
− | 17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] відбулась студентська наукова конференція ''' | + | 17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] відбулась студентська наукова конференція '''«[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]»'''. |
− | Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів. | + | [[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір|Конференція]] була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів. |
− | На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації. | + | На [[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір|конференції]] були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації. |
Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"''' | Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"''' | ||
Детальніше про конференцію '''[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]''' | Детальніше про конференцію '''[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]''' |
Версія за 12:13, 30 квітня 2012
Новина від 27 квітня 2012 року
17 квітня 2012 року у рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась студентська наукова конференція «Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір».
Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.
На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.
Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7"
Детальніше про конференцію Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір