Гусак Петро Миколайович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Yrvi (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: Фото: Гусак Петро Миколайович ...) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
[[Файл:Фото Гусак Петро Миколайович.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Гусак Петро Миколайович]] | [[Файл:Фото Гусак Петро Миколайович.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: Гусак Петро Миколайович]] | ||
− | '''Гусак Петро Миколайович''' - професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки, виконувач обов`язків декана факультету довузівської підготовки молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки | + | '''Гусак Петро Миколайович''' - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки, виконувач обов`язків декана факультету довузівської підготовки молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки |
== Освіта == | == Освіта == |
Версія за 18:51, 19 жовтня 2010
Гусак Петро Миколайович - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки, виконувач обов`язків декана факультету довузівської підготовки молоді Волинського національного університету імені Лесі Українки
Зміст |
Освіта
- У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Наукова діяльність
- У 2000 році при Національному педагогічному університеті імені М.П. Драгоманова захистив докторську дисертацію (спеціальність 13.00.01 - теорія та історія педагогіки) на тему: «Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх учителів початкових класів»
- Рішенням вченої ради Волинського державного університету імені Лесі Українки у 2002 році присвоєно вчене звання професора.
- Веде курс «Вища освіта України і Болонський процес».
Нагороди
- У 2005 році отримав знак «Відмінник освіти».
Наукова школа
- Керівник наукової школи «Організація навчального процесу у вищому навчальному закладі за умов упровадження кредитно-модуль¬ного навчання».
Доробок наукової школи:
- Розроблена нова модель кредитно-модульного навчання, в основі якої лежить реальне забезпечення трансфернос¬ті та накопичувальності кредитів, нові підходи до модульного структурування навчального процесу, монопредметний характер графіка ор¬ганізації навчання.
- Створена структурна модель підготовки майбутнього фахівця відповідно до загальноєвропейських зразків.
- Розроблено на¬вчальні плани, навчальні програми, теоретичні та методичні аспекти впровадження іннова¬ційних технологій, положення про модульне навчання та рейтингове оцінювання, загальні характеристики конкурентно спрямованого на¬вчання, теорія та практика впровадження дифе¬ренційованого навчання у ВНЗ.
- Розроблені методичні рекомендації для соціальних педагогів та практичних психологів щодо формування здорового способу життя учнів за методом “рівний-рівному”, методика впровадження спецкурсу “Соціально-педагогіч¬на робота з ВІЛ-інфікованими та їх сім’ями”, тренінгові заняття щодо формування ЗСЖ.
Наукове керівництво захищеними дисерта¬ційними роботами:
- Під керівництвом П. М. Гусака захищено 6 кандидатських дисертацій, зокрема:
- Кваша С. С. Педагогічна система Луцької братської школи, 1996 р.
- Мартіросян Л. А. Диференціація навчання в процесі вивчення дисциплін педагогічного цик¬лу (на матеріалах вивчення курсу історії педа¬гогіки), 1997 р.
- Смалько Л. Є. Індивідуалізоване навчання в системі підготовки майбутнього педагога у вищій школі США, 2001 р.
- Коваленко В. Г. Модульно-рейтингове на¬вчання як засіб індивідуалізації навчального процесу у вищому технічному закладі, 2005 р.
- Бєлкіна-Ковальчук О. В. Формування кри¬тичного мислення учнів початкових класів у процесі навчання, 2006 р.
- Линник Л. М. Соціально-педагогічні засади профілактичної роботи з важковиховуваними підлітками, 2006 р.
- За період науково-педагогічної діяльності опубліковано 49 науко¬вих праць, у тому числі 2 монографії, 8 посіб¬ників, 20 статей, зокрема:
Основні наукові праці
- Гусак П.М.Підготовка учителя: технологічні аспекти: Монографія.− Луцьк, 1999.− 278 с.
- Гусак П.М.Технологія засвоєння студентами дидак¬тичної теорії: Монографія.− Луцьк, 1996.− 115 с.
- Мороз О.Г., Сластьонін В.О., Філіпенко Н. І., Гусак П.М., Юрченко В.І. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навч. посібник / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / О.Г. Мороз (ред.). — К. : НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2001. — 338с.
- Магістерська робота: Навч.-метод. посіб.– Л., 2002.– 93 с. (у співавторстві).
- Вища освіта України і Болонський процес // Соціальна педагогіка: Навч.-метод. посіб.: У 2 х ч. / За ред. П. М. Гусака, Л. К. Грицюк.– Луцьк, 2007.– Ч. 1.– С. 86−95.
- Гусак П.М., Смолюк І. О., Бартків О. С., Грицюк Л. К., Гунько С. О.. Соціальна педагогіка: навч.-метод. посіб. / Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. Педагогічний ін-т / Гусак П.М. (ред.). — Луцьк : Вежа ВДУ ім. Лесі Українки, 2007. — 112с. — Бібліогр.: в кінці розд. - Ч. 1 — Луцьк : Вежа ВДУ ім. Лесі Українки, 2007 — 112с.
- Гусак П.М., Смолюк І. О., Бартків О. С., Грицюк Л. К., Гунько С. О.. Соціальна педагогіка: навч.-метод. посіб. / Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. Педагогічний ін-т / Гусак П.М. (ред.). — Луцьк : Вежа ВДУ ім. Лесі Українки, 2007. — 212с. — Бібліогр.: в кінці розд..- Ч. 2 — Луцьк : Вежа ВДУ ім. Лесі Українки, 2007 — 212с.
- Гусак П.М., Мартіросян Л.А. Історія педагогіки України: Посібник для студ. вузів України / Волинський держ. ун-т ім. Лесі Українки. — Луцьк, 1996. — 164с.
Електронна адреса: phusak@mail.ru
Використана інформація з сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки