Юрченко Віктор Іванович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
м (Знято захист зі сторінки «Юрченко Віктор Іванович»)
Рядок 9: Рядок 9:
 
Випускник Піски-Удайської восьмирічної школи Чорнухинського р-ну Полтавської обл. (1976 р.);
 
Випускник Піски-Удайської восьмирічної школи Чорнухинського р-ну Полтавської обл. (1976 р.);
  
У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";
+
У 1980 р. закінчив [[Кременчуцьке педагогічне училище]] за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";
  
У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
+
У 1985 р. закінчив із відзнакою [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
  
  
Рядок 52: Рядок 52:
 
== Основні публікації: ==
 
== Основні публікації: ==
  
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ. – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (''рекомендовано МОН України'').
+
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] [[Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи (підручник)|Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ.]] – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (''рекомендовано МОН України'').
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (''гриф МОН України'').
+
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] [[Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи. Практикум|Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб.]] – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (''гриф МОН України'').
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (''гриф МОН України'').
+
# [[Подоляк Л.Г.]], [[Юрченко В.І.]] [[Психологія вищої школи (навчальний посібник)|Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.]] – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (''гриф МОН України'').
# [[Мороз О.Г.]], [[Падалка О.С.]], [[Юрченко В.І.]] Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / [[Мороз О.Г.|О.Г. Мороз]] (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
+
# [[Мороз О.Г.]], [[Падалка О.С.]], [[Юрченко В.І.]] [[Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки (навчальний посібник)|Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб.]] / [[Мороз О.Г.|О.Г. Мороз]] (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
 
# [[Юрченко В.І.]] Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
 
# [[Юрченко В.І.]] Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
 
# [[Мороз О.Г.]], [[Падалка О.С.]], [[Юрченко В.І.]] Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / [[Мороз О.Г.|О.Г. Мороз]] (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
 
# [[Мороз О.Г.]], [[Падалка О.С.]], [[Юрченко В.І.]] Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / [[Мороз О.Г.|О.Г. Мороз]] (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
# Мельник О.М., [[Юрченко В.І.]] Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
+
# Мельник О.М., [[Юрченко В.І.]] [[Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів]] // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
# [[Юрченко В.І.]] Гуманістична психологія Г.С.Костюка // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
+
# [[Юрченко В.І.]] [[Гуманістична психологія Григорія Костюка|Гуманістична психологія Г.С.Костюка]] // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
# [[Юрченко В.І.]] Соціально-психологічна функція керівника школи: зміцнення "Я-концепції" вчителя // Освіта і управління. – 1998.– №2, т. 2. – С. 51-58.
+
# [[Юрченко В.І.]] [[Соціально-психологічна функція керівника школи: зміцнення "Я-концепції" вчителя]] // Освіта і управління. – 1998.– №2, т. 2. – С. 51-58.
# [[Юрченко В.І.]] Формування "Образу -Я": етнопсихологічний аспект // Освіта і управління. – 1999.–№1, т.3. – С. 93-101.
+
# [[Юрченко В.І.]] [[Формування "Образу -Я": етнопсихологічний аспект]] // Освіта і управління. – 1999.–№1, т.3. – С. 93-101.
# [[Юрченко В.І.]] Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
+
# [[Юрченко В.І.]] [[Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії]] // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
# [[Юрченко В.І.]] Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.
+
# [[Юрченко В.І.]] [[Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя|Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя]] // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.
  
  
Рядок 73: Рядок 73:
 
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім.Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім.Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка]]
 
[[Категорія:Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка]]
 +
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]]
 
[[Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ ім. О.М. Горького]]
 
[[Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ ім. О.М. Горького]]

Версія за 14:53, 29 березня 2010

Фото: ЮРЧЕНКО Віктор Іванович

ЮРЧЕНКО Віктор Іванович – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка


Зміст

Освіта

Випускник Піски-Удайської восьмирічної школи Чорнухинського р-ну Полтавської обл. (1976 р.);

У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";

У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».


Досвід роботи

1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог;

1998-2000 рр. – доцент кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;

2000-2008 рр. – доцент кафедри педагогіки та психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова.

Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.).

З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка


Наукова діяльність

У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент Власенко Віктор Володимирович.

Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.

Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посбібників для вищих навчальних закладів із психології і педагогіки вищої школи, у т.ч. трьох – з грифом МОН України.


Викладає дисципліни

  • Психологія вищої школи
  • Теоретико-методологічні проблеми психології
  • Методологія та організація науково-психологічних досліджень»

та ін.


Основні публікації:

  1. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ. – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (рекомендовано МОН України).
  2. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (гриф МОН України).
  3. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (гриф МОН України).
  4. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
  5. Юрченко В.І. Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
  6. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
  7. Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
  8. Юрченко В.І. Гуманістична психологія Г.С.Костюка // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
  9. Юрченко В.І. Соціально-психологічна функція керівника школи: зміцнення "Я-концепції" вчителя // Освіта і управління. – 1998.– №2, т. 2. – С. 51-58.
  10. Юрченко В.І. Формування "Образу -Я": етнопсихологічний аспект // Освіта і управління. – 1999.–№1, т.3. – С. 93-101.
  11. Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
  12. Юрченко В.І. Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.


Повний список публікацій знаходиться на сторінці: Друковані праці Юрченка В.І.‎

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама