Юрченко Віктор Іванович
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Snak (Обговорення • внесок) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
[[Файл:Фото Юрченко.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: ЮРЧЕНКО Віктор Іванович]] | [[Файл:Фото Юрченко.jpg|міні|праворуч|250пкс|Фото: ЮРЧЕНКО Віктор Іванович]] | ||
− | '''ЮРЧЕНКО Віктор Іванович''' – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач [[кафедра практичної психології| | + | '''ЮРЧЕНКО Віктор Іванович''' – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач [[кафедра практичної психології|кафедрою практичної психології]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] |
Рядок 11: | Рядок 11: | ||
У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів"; | У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів"; | ||
− | У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології». | + | У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології». |
Рядок 20: | Рядок 20: | ||
1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог; | 1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог; | ||
− | 1998-2000 рр. – доцент [[кафедри психології | + | 1998-2000 рр. – доцент [[кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова]]; |
− | 2000-2008 рр. – доцент [[ | + | 2000-2008 рр. – доцент [[Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова|кафедри педагогіки та психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова]]. |
Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.). | Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.). | ||
+ | З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]] | ||
Рядок 32: | Рядок 33: | ||
− | У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). | + | У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: [[Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища|«Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища»]] (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент [[Власенко Віктор Володимирович]]. |
Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи. | Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи. | ||
− | Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних | + | Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посбібників для вищих навчальних закладів із психології і педагогіки вищої школи, у т.ч. трьох – з грифом МОН України. |
Рядок 70: | Рядок 71: | ||
[[Категорія:Науковці]] | [[Категорія:Науковці]] | ||
[[Категорія:Адміністрація сайту]] | [[Категорія:Адміністрація сайту]] | ||
+ | [[Категорія:Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету ім.Бориса Грінченка]] | ||
+ | [[Категорія:Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка]] | ||
+ | [[Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ ім. О.М. Горького]] |
Версія за 13:38, 3 лютого 2010
ЮРЧЕНКО Віктор Іванович – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
Зміст |
Освіта
Випускник Піски-Удайської восьмирічної школи Чорнухинського р-ну Полтавської обл. (1976 р.);
У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";
У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
Досвід роботи
1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог;
1998-2000 рр. – доцент кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;
2000-2008 рр. – доцент кафедри педагогіки та психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова.
Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.).
З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка
Наукова діяльність
У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент Власенко Віктор Володимирович.
Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.
Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посбібників для вищих навчальних закладів із психології і педагогіки вищої школи, у т.ч. трьох – з грифом МОН України.
Викладає дисципліни
- Психологія вищої школи
- Теоретико-методологічні проблеми психології
- Методологія та організація науково-психологічних досліджень»
та ін.
Основні публікації:
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ. – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (рекомендовано МОН України).
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (гриф МОН України).
- Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (гриф МОН України).
- Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
- Юрченко В.І. Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
- Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
- Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
- Юрченко В.І. Гуманістична психологія Г.С.Костюка // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
- Юрченко В.І. Соціально-психологічна функція керівника школи: зміцнення "Я-концепції" вчителя // Освіта і управління. – 1998.– №2, т. 2. – С. 51-58.
- Юрченко В.І. Формування "Образу -Я": етнопсихологічний аспект // Освіта і управління. – 1999.–№1, т.3. – С. 93-101.
- Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
- Юрченко В.І. Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.
Повний список публікацій знаходиться на сторінці: Друковані праці Юрченка В.І.