Друковані праці академіка Мороза О.Г.

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
м (1 версія)

Версія за 12:44, 30 грудня 2009


1971

Мороз О.Г. До питання про наступність самостійної навчальної роботи учнів і студентів // Взаємозв'язок вузів зі школою: Тези доповідей.- Запоріжжя, 1971.- С. 12.

Мороз О.Г. Шляхи забезпечення наступності в навчальній роботі старшокласників і студентів-першокурсників // Рад. школа.- 1971.-№ П.-С 90-98.

Мороз О.Г. Шляхи здійснення наступності форм і методів навчання в середній та вищій школі // Вища і середня педагогічна освіта.- К., 1971.- Вип. 5.- С. 88-93.

1972

Мороз А.Г. Пути обеспечения преемственности в самостоятельной учебной работе учащихся средней общеобразовательной школы и студентов вуза: Автореф. дис. ... канд. пед. наук.- К., 1972.- 24 с. (Киевский ун-т).

Мороз О.Г. Про готовність вступників середніх шкіл до навчання у вузі//Педагогіка.- К., 1972.- Вип. 11.- С. 106-111.

Мороз О.Г. Про наступність вивчення закону Ома в середній школі // Фізика в школі.- К.: Рад. школа, 1972.- С. 5-9.

Мороз О.Г. Формування у першокурсників вузу уміння самостійно вчитися як одна з умов підвищення якості їх знань // Вісник Київського ун-ту. Сер. Історія.- 1972.- № 14.- С. 37-43.

1973

Мороз А.Г. К вопросу о дидактической адаптации первокурсников вуза // Психологические и социально-психологические особенности адаптации студента: Материалы симпоз.- Ереван, 1973.- С. 104-106.

Мороз О.Г. Програма курсу "Основи організації самостійної роботи студентів" (на допомогу першокурснику вузу).- К.: КДПІ, 1973.- 13с.

1974

Мороз О.Г. Забезпечення наступності в самостійній навчальній роботі учнів і студентів // Актуальні питання дидактики.- К.: Вища школа, 1974.- С. 106-108.

Бурлака ЯЛ. Мороз О.Г. Програма курсу "Вступ до спеціальності" (проект).- К.: КДПІ, 1974.- 14 с.

1975

Мороз О.Г., Третякова ТА. Педагогічні проблеми самоосвіти студентів // Вища і середня педагогічна освіта. Вип. 8.- К., 1975.- С. 34-42.

Мороз О.Г. Роль програмованого контролю в активізації самостійної роботи студентів // Програмоване навчання в педагогічному вузі: Матеріали респ. семінару- К.: Вища школа, 1975.- С. 21-22.

Мороз О.Г. Статистичний аналіз впливу деяких факторів на успішність першокурсників // Рад. шк., 1975.- № 2.- С. 98-102.

Мороз О.Г. Формування у студентів педвузу навичок самостійної навчальної роботи // Проблема удосконалення навчального процесу в педагогічному вузі: Матеріали респ. наук.- практ. конф.- К.: КДПІ, 1975.- С. 112-114.

1977

Мороз О.Г. Наступність у підготовці вчителя як один з провідних принципів функціонування системи вищої педагогічної освіти // Проблеми дальшого розвитку педагогічних і психологічних наук в світлі рішень XXV з'їзду КПРС: Тези респ. наук, конф.- К., 1977.- Ч2.-С. 192-193.

Мороз А.Г. Преемственность учебной и общественной работы как необходимое условие формирования общественной активности учителя // Проблемы повышения общественной активности будущего учителя в процессе обучения в педвузе: Тезисы Всесоюз. конф.- Пермь, 1977.- Ч. 1.- С. 58-60.

1978

Мороз О.Г. Вимоги до професії вчителя в умовах науково-технічного прогресу// Рад. шк.- 1978.- № 12.- С. 37-42.

1979

Мороз О.Г. Дослідження дидактичної адаптації молодого вчителя фізики//Викладання фізики в школі.- К.: Рад. школа.- 1979.- С. 50-57.

Мороз А.Г., Солодухова О.Г. Профессиональная подготовка выпускника педагогического вуза как одна из предпосылок его успешной адаптации к работе в школе // Улучшение качества подготовки педагогических кадров и повышение уровня идейно-политического воспитания студенческой молодежи в свете решений XXV съезда КПСС: Тезисы респ. науч. конф. 12-14нояб. 1979г.- Харьков, 1979.С. 116-117.

1980

Мороз А.Г., Чекурда А.Д. Подготовка будущего специалиста к творческой деятельности // Республиканская научная конференция: Реальная творческая деятельность студентов: Тез. докл. и сообщ., дек. 1980 г.- К., 1980.- С. 91-92.

Мороз О.Г. Професійна адаптація молодого вчителя (Навчальний посібник).- К.: КДШ ім. О.М. Горького, 1980.- 96 с.

Самостійна навчальна робота студентів: Метод рекомендації / О.Г. Мороз, О.Д. Чекурда, Г.О. Козачук, Д.С. Рященко, Н.П. Мороз.- К.: КДШ, 1980.- Вип. 1.- 29 с.; Вип. 2.- 38 с.

Мороз А.Г. Формирование готовности к педагогической деятельности будущих учителей // Психолого-педагогические основы совершенствования подготовки специалистов в университете.- Днепропетровск: ДГУ, 1980.- С. 71-75.

1981

Мороз О.Г. Молодий учитель і шкільний колектив.- К.: Знання 1981.- 48 с. (Педагогічна серія VII, №3).

1982

Пути совершенствования оценки результатов деятельности школы, труда учителя и учащихся в свете решений XXVI съезда КПСС: Метод, рекомендации / Д.И. Румянцева,... А.Г. Мороз, Н.М. Островерхова и др.- Симферополь: СГУ, 1982.- 4 с.

1983

Мороз А.Г. Особеннности воспитательной деятельности молодого учителя в интернатных учреждениях // Совершенствование учебно-воспитательной работы в школах и группах продленного дня.-К., 1983.-С. 41-45.

Мороз А. Г. Педагогический коллектив школы в управлении профессиональной адаптацией молодого учителя // Научные основы современной школы.- Симферополь, 1983.- С. 34-37.

Мороз А.Г. Проблема оценки социально-психологического климата в педагогическом коллективе школы // Теория и практика управления школой: Тез. докл. к науч.- практ. конф.- Барнаул, 1983.-С. 90-91.

Мороз А.Г. Профессиональная адаптация выпускника педагогического вуза: Автореф. дис. ... д-ра пед. наук.- К.: КГПИ, 1983.-50 с.

Мороз А.Г. Совместная работа школы, педвуза и органов народного образования с молодыми учителями: Метод, рекомендации.- К.: КГПИ, 1983.-30 с.

Кобзар Б.С., Мороз О.Г. Загальна методика навчально-виховного процесу (Рец. на кн.: Коротков В.М. Общая методика учебно-воспитательного процесса.- М.: Просвещение, 1983.) // Рад. шк.- 1983.-№12.-С. 87-88.

1984

Сластенин В.А., Мороз А.Г., Тамарин В.Э. Социальная активность и адаптация молодого учителя // Формирование социально активной личности учителя.- М.: МГПИ, 1984.- С. 141-144.

1985

Мороз А.Г. Адаптация молодого учителя к условиям учебно-воспитательного процесса школы: Метод, рекомендации.- К.: КГПИ, 1985.-51с.

Мороз А.Г. Педагогический коллектив как среда адаптации молодого учителя: Метод, рекомендации.- К.: КГПИ, 1985.- 22 с.

Мороз О.Г. Педагогічне управління процесом професійної адаптації молодого вчителя // Почат. шк.- 1985.- № 1.- С. 71-76.

Мороз А.Г. Роль педагогического общения в профессиональном становлении молодого учителя // Материалы научно-практической конференции "Совершенствование стиля и методов руководства общеобразовательной школой и улучшение деятельности ФППК организаторов народного в условиях осуществления школьной реформы".- Барнаул, 1985.- С. 67-68.

Мороз О.Г. Соціально-психологічна адаптація молодого вчителя // Радянська школа.- 1985.- № 8.- С. 21-28.

Мороз О.Г. Тематика і методичні вимоги до курсових робіт слухачів ФППК ОНО.- К.: КГПИ, 1985.- 24 с.

1986

Мороз А.Г. Профессиональное становление молодого учителя как объект управленческой деятельности директора школы // Тезисы докладов III республиканской научно-практической конференции по совершенствованию управления и внедрения НОТ в систему народного образования.- Рига, 1986.- С. 45-46.

Совершенствование учебно-методической деятельности ФППК организаторов народного образования: Информ.- метод, письмо / В.С. Демчук, Б.С. Кобзарь, А.Г. Мороз, Н.М. Островер-хова, Л.М. Шведко, Ю.Д. Шелухин.- К.: РУМК МП УССР, 1986.-34 с.

1987

Самостійна навчальна робота студентів: Метод, рекомендації / О.Г. Мороз (відп. за вип.), О.Д. Чекурда, Г.О. Чекурда, Д.С. Рящен-ко.- К., КДШ, 1987.- 72с.

1988

Мороз А.Г. Адаптация молодого учителя в педагогическом коллективе // Проблемы совершенствования послевузовского образования молодых учителей в свете решений XXVII съезда КПСС: Тез. докл.- Гродно, 1988.- С. 56-57.

Мороз О.Г. Дидактична адаптація молодого вчителя // Радянська школа.- 1988.- № 4.- С. 86-90.

Мороз А.Г., Максименко С.Д., Рождественский Ю.Т. Методология и методы психолого-педагогических исследований: Учебный план и программа курса.- К.: РУМК МП УССР, 1988.- 32 с.

Мороз А.Г. Мотивационно-ценностное отношение молодого учителя к педагогической деятельности как фактор развития его творческой активности // Творческое наследие А.С. Макаренко и совершенствование подготовки педагогических кадров: Тез. докл. и выступлений на Всесоюз. науч.- практ. конф., посвящ. 100-летию со дня рождения А.С. Макаренко.- Полтава, 1988.- С. 37-38.


1989

Мороз А.Г., Тарасенко ГГ., Кит ЕЕ Практическая подготовка студентов педвуза к воспитательной работе в школе.- К.: КЕПИ, 1989.-53 с.

1990

Мороз О.Г. Адаптація молодого вчителя до виховної роботи // Радянська школа.- 1990.- № 8.- С. 64-72.

Мороз О.Г. Актуальні питання підготовки вчителя // Тези республіканської науково-методичної конференції "Підготовка вчителя національної школи".- Тернопіль, 1990. С. 58-59.

Мороз А.Г. Готовность к профессиональной деятельности как необходимое качество личности будущего учителя // Тезисы Всесоюзной научно-практической конференции "Социально-педагогические проблемы воспитания ученической молодежи.- Запорожье, 1990.- С. 34-35.

Мороз О.Г. До питання формування у студентів педвузу підготовки до професіональної діяльності //Шляхи вдосконалення професіонально-педагогічної підготовки вчителя в умовах перебудови вищої і середньої школи: Тези доп. міжвуз. наук.- практ. конф.- Ніжин, 1990.-Ч. 1.-С. 5-7.

Мороз А.Г. Дмитрик И.С. Методологические и теоретические основы перестройки системы педагогического образования // Педагогическое образование: Сб. научных трудов.- М.: МГПУ, 1990.- Вып. 11.-С. 87-90.

Мороз А.Г., Гущенко В.А. Наступність у формуванні педагогічних умінь в учнів педучилищ і студентів педвузу: Методичні матеріали.- К.: КДШ, 1990.- 32 с.

Организация работы со слушателями факультета повышения квалификации руководителей школ: Учеб пособие для слушателей ФППК ОНО, руководителей школ /Мороз А.Г., Островерхова Н.М., Трикоз В.А.; Киев. гос. пед. ин-т им. А.М. Горького.- К.: КГПИ, 1990.- 112с.

Мороз А.Г., Гущенко В.А. Преемственность форм организации обучения учащихся педучилищ и студентов педвуза // Тезисы Всесоюзной научно-методической конференции "Пути усовершенствования профессионального мастерства учителя начальных классов при сокращении обучения на заочном отделении педагогического института.- Красноярск, 1990.- С. 97-98

Роман Р.М., Мороз О.Г. Проблема самореалізації особистості в трактуванні представників "гуманістичної" педагогіки США// Проблема самореалізації особистості в педвузі і загальноосвітній школі: Тези доп. міжвузівської наук, конф.- К.: КДШ, 1990.- С. 115-116.

Мороз А.Г., Дмитрик И.С. Теоретические основы разработки системных технологий обучения педагогическим дисциплинам // Материалы Всесоюзной научно-практической конференции "Разработка и внедрение гибких технологий обучения педагогическим дисциплинам.- М.: Прометей, 1990.- С. 93-94.

Ніколенко Д., Мороз О. Шкільний психолог: як його готувати? // Радянська освіта.- 1990.- 17 липня.

1991

Мороз О.Г., М.М. Грищенко як фундатор педагогіки вищої школи на Україні // Науково-педагогічні проблеми підготовки вчителя у вузі: матеріали міжвузавської науково-практичної конференції, присвяченої 70-річчю Київського держ. пед. ін-ту ім. О.М. Горького (31 жовтня- 1 листопада 1990р.).- К.: КДШ, 1991.- С. 19-20.

Мороз О.Г. Формування у студентів педвузу готовності до професійної діяльності//Там само.- С. 98-100

Мороз О.Г. Підготовка студентів педвузу до педагогічної майстерності//Радянська школа.- 1991.- № 3.- С. 37-39.

1992

Мороз О.Г., Клочко Н.А., Рамський Ю. Вдосконалення навчального процесу на базі автоматизованих навчальних комплексів // Проблеми вищої школи.- К.,1992.- Вип.77.- С. 89-90.

Мороз О.Г. До питання управління навчальним процесом у педвузі // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Психолого-педагогічна підготовка вчителя у вузі.- Полтава, 1992.-С. 9-11.

Мороз О.Г. "Казенний" дім чи рідна оселя // Сільські вісті.- 1992.- 7 жовтня.- С. 2.

Мороз О.Г. Канікули з проблемами: Організація літнього відпочинку і оздоровлення дітей: Інтерв'ю з заступником міністра освіти України О.Г. Морозом // Освіта.- 1992.- 26 трав.

Мороз А.Г. Педагогическая техника и пути ее формирования // Народное образование.- 1992.- №2.- С. 34-36.

Мороз О.Г., Омеляненко В.Л. Перші кроки до майстерності.- К: Знання, 1992.- 112 с. (Сер. 7 "Світоч" Т-ва "Знання" України, № 4-6).

Мороз О.Г. Підготовка практичних психологів у вузі // Наукові записки: Матеріали зв.- наук. конф. викладачів за 1991 рік.- К.: КДПІ, 1992.- С. 90-92.

Мороз О.Г. Професійна адаптація молодого вчителя.- К.: Знання, 1992.- 47 с.

Мороз А.Г. Профессиональная адаптация как педагогическая проблема: Монография.- Армавир, 1992.- 345 с.

Мороз А., Теплицкая Е. Психолого-физиологические показатели адаптации студентов педагогического вуза // Тезисы международной конференции физиологов.- М., 1992.- С. 156-157.

Мороз О.Г. Свято лишається з нами // Голос України.- 1992.- 29 серп.

Клочко Н.А., Мороз А.Г., Рамский Ю.С. Совершенствование учебного процесса на базе автоматизированных обучающих комплексов // Проблеми вищої школи.- К., 1992.- Вип. 77.- С. 19-27.

1993

Мороз О.Г. Вибирайте вуз, як вибирають долю // Освіта.- 1993.- 25 черв.- С. 3.

Мороз О.Г. Втрачаючи в освіті, ризикуєте втратити майбутнє // Київська новина.- 1993.- №.4.- С. 5.

Концепція дошкільного виховання в Україні: Проект / Авт. колектив: Л.В. Артемова, З.Н. Борисова, О.Г. Мороз та ін.- К.: Освіта, 1993.-16с.

Мороз О.Г. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського та актуальні проблеми сучасної школи // Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського і розбудова національної освіти: Тези міжнародної науково-практичної конференції.- Кіровоград, 1993.- С. 67-68.

Мороз О.Г. Серпнева нарада вирішить!: Реалізація Державної національної програми "Освіта" // Освіта.- 1993.- 19 серп.- С. 2.- Спецвипуск-посібник №5.

1994

Мороз О. Виховання - проблема вічна // Дошкільне виховання.- 1994.- №8.- С. 2-4.

Мороз О.Г. Втрачений день в освіті - у майбутньому рік забере // Голос України.- 1994.- 16 вересня.- С. 3.

Мороз О.Г. Захистити дитинство: (Про Державну національну програму "Освіта"("Україна XXI століття") //Рідна школа.- 1994.- №7.- С. 28-29.

Мороз О. Навчальні заклади нового типу формують інтелект держави//Освіта.- 1994.- 9 лют.- С. 3.

Мороз О.Г. Про завдання навчально-виховних закладів нового типу у формуванні інтелекту держави // Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів нового типу: Тези доп. та виступів.- К., 1994.- Вип 1.- С. 4-20.

Мороз О.Г. Управління середніми загальноосвітніми закладами на рівні сучасних вимог // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Актуальні проблеми управління сучасною школою", 27-28 жовтня 1994р.- К., 1994.- С. 56-57.

Мороз О. Що чекає випускників?: Випускні екзамени // Нова освіта України.- 1994.- №2.- С. 25-27.

Мороз О. Як відгукнеться наше "сьогодні" в дітях: (Освіта сьогодні) // Голос України.- 1994.- 16 верес.- С. 12.

Мороз О. Яке право кому належить?: Проблема управління сучасними середніми загальноосвітніми навчально-виховними закладами//Освіта.- 1994.- 23листоп.- С. 3.

Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем роботи середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів нового типу, 2-4 лютого 1994 року: Тези доповідей та виступів / АПН України.ІСДО України, Фонд-центр Еуоііліа / О.Г. Мороз (ред.).- К.: ІСДО, 1994.- Вип. 1.- 312 с.; вип. 2.- 302 с.

Луговий В.І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку / За ред О.Г. Мороза.- К., 1994.- 196с.

1996

Мороз О.Г., Роман Р.М. Професійне становлення вчителя у СІЛА// Система неперервної освіти: здобутки, пошуки, проблеми.- Чернівці, 1996.- С. 45-47.

1997

Мороз О.Г. Підготовка майбутнього вчителя: зміст та організація: Навч. посібник/О.Г. Мороз, В.О. Сластьонін, Н.І. Філіпенко: - К.: НПУ, 1997.- 168 с.

1998

Мороз А.Г. Профессиональна адаптация молодого учителя.- К.: НПУ им. М.П. Драгоманова, 1998.- 326 с.

1999

Мороз О.Г. Управління підготовкою вчителя як проблема педагогічної освіти // Соціально-педагогічне забезпечення гуманітарної освіти спеціаліста технічного профілю: Тези Всеукраїнської наук.- практ. конф.- Черкаси, 1999.- Ч.1.- С. 34-35.

2000

Мороз О.Г., Юрченко В.І. Психолого-педагогічна модель особистості викладача вищої школи // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Збірка матеріалів до Всеукраїнської наук.- практ. конф., 11-12 травня 2000 р.- Тернопіль: Економічна думка, 2000.- С. 187-189

Мороз О.Г., Яшанов С.М. Умови ефективності організації самостійної роботи студентів // Наукове проектування інноваційних та альтернативних систем вищої освіти: Збірка матеріалів до Всеукр. наук.-практ. конф.,11-12 травня 2000 р.-Тернопіль: Економічна думка, 2000.- С. 161-163.

Мороз О. Як читати "Поучення" Володимира Мономаха // Освіта. - 2000. - 9-16 серпня, №35. - С. 1-3.

2001

Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навч. посібник / За заг. ред. О.Г. Мороза. - К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2001. - 337 с.

Педагогіка і психологія вищої школи: Бібліографія /Укл. О.Г. Мороз, В.І. Юрченко. - К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2001. - 38 с.

Мороз О.Г., Юрченко В.І.Підготовка майбутнього викладача вищої школи: психолого-педагогічний ракурс // Наукові записки: Зб. наук. пр. - К.: НПУ, 2001. - Вип. 41. - С.156-159.

Самодрин А., Мороз О.Проблеми допрофесійної підготовки у зарубіжній школі // Директор школи. Україна. - 2001. - №45. - С.8-9.

2002

Мороз О. Особистість майбутнього педагога (Управління підготовкою вчителя: психолого-педагогічний аспект) //Вища освіта України. - 2002. - №3. - С.50-54.

2003

Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посібник для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / За заг. ред. О.Г. Мороза. - К.: НПУ, 2003. - 267 с.

2006

Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посібник / За заг. ред. О.Г. Мороза. - К.: НПУ, 2006. -208 с.

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама