Інститут обдарованої дитини НАПН України
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: <center>[http://iod.gov.ua/ Інститут обдарованої дитини НАПН України]</center> '''Директор інституту''' - Ка...) |
|||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
'''Офіційний сайт інституту''' - http://iod.gov.ua/ | '''Офіційний сайт інституту''' - http://iod.gov.ua/ | ||
<center>'''Про інститут'''</center> | <center>'''Про інститут'''</center> | ||
− | Інститут обдарованої дитини (ІОД) створений 8 серпня 2007 року розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 635-р. | + | Інститут обдарованої дитини (ІОД) створений 8 серпня 2007 року розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 635-р. |
− | Інститут підпорядкований Національній академії педагогічних наук України. | + | Інститут підпорядкований [[АПН України|Національній академії педагогічних наук України]]. |
− | Головною метою діяльності Інституту обдарованої дитини, зважаючи на важливість та актуальність дослідження проблеми обдарованості людини, є необхідність поліпшення науково - методичного та організаційно - спонукального забезпечення функціонування системи виявлення, розвитку і підтримки дітей і молоді, що виявляють різні види обдарованості, в реальному соціально-економічному та освітньому просторі України. Інститут приймає участь у розробці та реалізації Національних, Державних програм, а також важливих для освіти положень і концепцій. | + | Головною метою діяльності Інституту обдарованої дитини, зважаючи на важливість та актуальність дослідження проблеми обдарованості людини, є необхідність поліпшення науково - методичного та організаційно - спонукального забезпечення функціонування системи виявлення, [[Розвиток|розвитку]] і підтримки дітей і молоді, що виявляють різні види обдарованості, в реальному соціально-економічному та освітньому просторі України. Інститут приймає участь у розробці та реалізації Національних, Державних програм, а також важливих для освіти положень і концепцій. |
Основні завдання: | Основні завдання: | ||
− | *Дослідження феномену обдарованості та розробка програм і технологій розвитку обдарованої особистості на різних вікових етапах в системі безперервної (дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої) освіти. | + | *Дослідження феномену обдарованості та розробка програм і технологій розвитку обдарованої [[Особистість|особистості]] на різних вікових етапах в системі безперервної (дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої) [[Освіта|освіти]]. |
*Розроблення методичного забезпечення для діагностики та розвитку обдарованості, створення сприятливих умов і реалізація проектів й програм фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку обдарованих дітей, їх правового та соціального захисту. | *Розроблення методичного забезпечення для діагностики та розвитку обдарованості, створення сприятливих умов і реалізація проектів й програм фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку обдарованих дітей, їх правового та соціального захисту. | ||
*Впровадження наукових розробок, спрямованих на вирішення актуальних проблем освіти та виховання обдарованих дітей і молоді. | *Впровадження наукових розробок, спрямованих на вирішення актуальних проблем освіти та виховання обдарованих дітей і молоді. |
Поточна версія на 23:37, 21 лютого 2013
Директор інституту - Камишин Володимир Вікторович, кандидат технічних наук, лауреат Державної премії УРСР в галузі науки і техніки.
Офіційний сайт інституту - http://iod.gov.ua/
Інститут обдарованої дитини (ІОД) створений 8 серпня 2007 року розпорядженням Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 635-р. Інститут підпорядкований Національній академії педагогічних наук України. Головною метою діяльності Інституту обдарованої дитини, зважаючи на важливість та актуальність дослідження проблеми обдарованості людини, є необхідність поліпшення науково - методичного та організаційно - спонукального забезпечення функціонування системи виявлення, розвитку і підтримки дітей і молоді, що виявляють різні види обдарованості, в реальному соціально-економічному та освітньому просторі України. Інститут приймає участь у розробці та реалізації Національних, Державних програм, а також важливих для освіти положень і концепцій. Основні завдання:
- Дослідження феномену обдарованості та розробка програм і технологій розвитку обдарованої особистості на різних вікових етапах в системі безперервної (дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої) освіти.
- Розроблення методичного забезпечення для діагностики та розвитку обдарованості, створення сприятливих умов і реалізація проектів й програм фізичного, психічного, соціального, духовного та інтелектуального розвитку обдарованих дітей, їх правового та соціального захисту.
- Впровадження наукових розробок, спрямованих на вирішення актуальних проблем освіти та виховання обдарованих дітей і молоді.
- Формування суспільно-громадської думки щодо усвідомлення державного значення роботи з обдарованою молоддю.
- Інтеграція у міжнародний освітній та інформаційний простір з питань роботи з обдарованою молоддю.
Інститут є засновником Збірника наукових праць «Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. Педагогіка та психологія», який включено до переліку видань ВАК України як наукове фахове видання.
При Інституті обдарованої дитини НАПН України:
- відкрито Кабінет психолого – педагогічного консультування, який здійснює психолого – педагогічну діагностику обдарованих дітей та надає консультації.
- створено 7 регіональних центрів Інституту, що працюють в містах Кривий Ріг, Дніпропетровськ, Тернопіль, Івано-Франківськ, Рівне, Луцьк, Кіровоград.
- авторський колектив Інституту є розробником Всеукраїнського освітнього Інтернет – порталу “Острів знань”.
Контактна інформація:
- 03190, м. Київ, вул. Салютна, 11-а
- Тел. +38(044) 422-5511,
- факс +38(044)400-9869
- E-mail: iod@iod.gov.ua