Знання
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Знання́''' — форма існування і систематизації результатів пізнавальної діяльності люд...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | ''' | + | '''Знання''' – результат пізнавальної діяльності [[Індивід|індивіда]]; сукупність ідей людини, засвоєних нею понять, законів і принципів, а також зафіксованих особливостей явищ і предметів. Знання можуть бути емпіричними (недостатньо узагальненими) і теоретичними, що відображають об’єктивні закономірні зв’язки і відношення; наукові й життєві, усвідомлені й формально засвоєні; споглядально-пояснювальні й дієво-перетворювальні. Оволодіння системою знань, що відповідають майбутній спеціальності студентів, – необхідна передумова досягнення успіху в професійній діяльності. Студенти повинні формувати високу готовність до ефективного засвоєння і використання своїх теоретичних знань і практичних умінь. |
− | + | ||
[[Категорія: Педагогічні поняття]] | [[Категорія: Педагогічні поняття]] | ||
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
− | [[Категорія: | + | [[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] |
Поточна версія на 22:38, 25 лютого 2013
Знання – результат пізнавальної діяльності індивіда; сукупність ідей людини, засвоєних нею понять, законів і принципів, а також зафіксованих особливостей явищ і предметів. Знання можуть бути емпіричними (недостатньо узагальненими) і теоретичними, що відображають об’єктивні закономірні зв’язки і відношення; наукові й життєві, усвідомлені й формально засвоєні; споглядально-пояснювальні й дієво-перетворювальні. Оволодіння системою знань, що відповідають майбутній спеціальності студентів, – необхідна передумова досягнення успіху в професійній діяльності. Студенти повинні формувати високу готовність до ефективного засвоєння і використання своїх теоретичних знань і практичних умінь.