Педагогічна майстерність

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: '''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей особистості, який забезпечує висо...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість (інтереси, цінності, ідеали); 2) професійне знання (предмета, методики його викладання, педагогіки і психології); 3) педагогічні здібності (комунікативність, перцептивні здібності, динамізм, емоційна стійкість, оптимістичне прогнозування, креативність); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти).
+
'''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей [[Особистість|особистості]], який забезпечує високий рівень самоорганізації [[Професійна діяльність|професійної педагогічної діяльності]]. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість ([[Інтерес|інтереси]], [[Цінності|цінності]], ідеали); 2) професійне [[Знання|знання]] (предмета, методики його викладання, [[Педагогіка|педагогіки]] і [[Психологія|психології]]); 3) педагогічні [[Здібності|здібності]] (комунікативність, [[Перцепція|перцептивні]] здібності, динамізм, [[Емоції|емоційна]] стійкість, оптимістичне прогнозування, [[Креативність|креативність]]); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти).
  
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогіка]]

Поточна версія на 12:29, 2 травня 2013

Педагогічна майстерність – комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість (інтереси, цінності, ідеали); 2) професійне знання (предмета, методики його викладання, педагогіки і психології); 3) педагогічні здібності (комунікативність, перцептивні здібності, динамізм, емоційна стійкість, оптимістичне прогнозування, креативність); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти).



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама