Гордєєва Жанна Вікторівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: Фото: Гордєєва Жанна Вікторівна '''Гордєєва ...) |
|||
Рядок 2: | Рядок 2: | ||
'''Гордєєва Жанна Вікторівна''', кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], лабораторія науково-психологічної інформації | '''Гордєєва Жанна Вікторівна''', кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], лабораторія науково-психологічної інформації | ||
+ | |||
+ | == Освіта == | ||
+ | |||
+ | * У 1990 р. закінчила [[НПУ|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія дошкільна», здобула кваліфікацію «Викладач дошкільної педагогіки та психології. Вихователь». | ||
+ | |||
+ | * 1993-1997 рр. аспірантка Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, м. Київ, | ||
+ | |||
+ | == Досвід роботи == | ||
+ | |||
+ | * 1990-1993 рр. – викладач психології Глухівського педагогічного інституту. | ||
+ | |||
+ | * 2001-2002 рр. – викладач психології Київського інституту внутрішніх справ. | ||
+ | |||
+ | * 2003-2006 рр. – психолог в середній загальноосвітній школі № 265 м.Києва | ||
+ | |||
+ | * З 1999 р. по сьогоднішній час – старший науковий співробітник лабораторії науково-психологічної інформації [[Інститут психології імені Костюка|Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України]], м. Київ, | ||
+ | |||
+ | == Наукова діяльність == | ||
+ | |||
+ | * У 2007 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, ст. науковий співробітник Тищенко Світлана Павлівна. | ||
+ | |||
+ | * Автор і співавтор понад 90 друкованих праць із проблем психології самооцінки дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, тривожності молодших школярів у процесі адаптації до школи та їх батьків, із проблем діалогічністі наукового психологічного тексту, метафоричної комунікації психолога в психотерапевтичної діяльності. | ||
+ | |||
+ | == Основні публікації == | ||
+ | |||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Шляхи та засоби оптимізації виховного впливу батьків на дітей молодшого шкільного віку з підвищеною тривожністю. / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка – 60 років: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. № 25. С. 128– 142. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. Обсяг – 1,0 д.а. (серпень 2007 р.) | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Корекційно-розвивальна програма для роботи з батьками //В кн. Адаптація дітей у 1,5,10 класах. / упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк..світ, 2008. С. 122-127. (Бібліотека «Шкільного світу»). | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Динамика тривожності як прояву деформації регулятивної функції самооцінки у молодших школярів / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: ВД «ТРОЯ», 2008. – Вип. № 36. С. 94-103. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Діалогічность як форма існування і прояву мови в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів // Зб. Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології. Том 8. Випуск 6. За ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. Київ, Вид-во НПУ ім..М.П.Драгоманова, 2009. С. 70-78. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]]Гордєєва Ж.В. Вплив оцінкового ставлення близьких дорослих на розвиток регулятивної функції самооцінки у молодших школярів // Проблеми загальної та педагогічної психології/ Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України/ За ред. С.Д.Максименка. Т. ХІІ, част. 2. - К., 2010. – С. 67-74. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]]Самооцінка як структурний компонент самосвідомості дитини: теоретико-методологічні основи дослідження, його методи та організація // Актуальні проблеми психології / Зб. фаховий ВАК України Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Ч. 25. К.: Вид-во «А.С.К.» / за ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, 2010. С. 156-164. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]]Розуміння змісту метафори та його вплив на свідомість суб»єкта психологічного консультування / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.:, 2011. – Вип. № 39. С.116-126. | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Особливості сприйняття алегоричних текстів суб”єктом психологічного консультування / Сб. ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011р., том 1, с.153-156). | ||
+ | # [[Гордєєва Ж.В.]] Метафорическая коммуникация психолога: пути влияния на расширение сознания субъекта психологического консультирования» // Актуальные проблемы прикладной социальной психологии: сборник докладов I Международной научно-практической конференции 27-28 декабря 2011 г. – СПб.: Изд-во Санкт-Петербургского университета управления и экономики, 2012. – С. 219-221. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | == Контакти == | ||
+ | |||
+ | e-mail gordeeva252@mail.ru | ||
[[Категорія:Науковці]] | [[Категорія:Науковці]] | ||
[[Категорія:Українські психологи і педагоги]] | [[Категорія:Українські психологи і педагоги]] |
Поточна версія на 15:52, 18 червня 2013
Гордєєва Жанна Вікторівна, кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, лабораторія науково-психологічної інформації
Зміст |
Освіта
- У 1990 р. закінчила Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія дошкільна», здобула кваліфікацію «Викладач дошкільної педагогіки та психології. Вихователь».
- 1993-1997 рр. аспірантка Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, м. Київ,
Досвід роботи
- 1990-1993 рр. – викладач психології Глухівського педагогічного інституту.
- 2001-2002 рр. – викладач психології Київського інституту внутрішніх справ.
- 2003-2006 рр. – психолог в середній загальноосвітній школі № 265 м.Києва
- З 1999 р. по сьогоднішній час – старший науковий співробітник лабораторії науково-психологічної інформації Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, м. Київ,
Наукова діяльність
- У 2007 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, ст. науковий співробітник Тищенко Світлана Павлівна.
- Автор і співавтор понад 90 друкованих праць із проблем психології самооцінки дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, тривожності молодших школярів у процесі адаптації до школи та їх батьків, із проблем діалогічністі наукового психологічного тексту, метафоричної комунікації психолога в психотерапевтичної діяльності.
Основні публікації
- Гордєєва Ж.В. Шляхи та засоби оптимізації виховного впливу батьків на дітей молодшого шкільного віку з підвищеною тривожністю. / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка – 60 років: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. № 25. С. 128– 142.
- Гордєєва Ж.В. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук “Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку ”. Обсяг – 1,0 д.а. (серпень 2007 р.)
- Гордєєва Ж.В. Корекційно-розвивальна програма для роботи з батьками //В кн. Адаптація дітей у 1,5,10 класах. / упоряд. Т.Червонна. – К.: Шк..світ, 2008. С. 122-127. (Бібліотека «Шкільного світу»).
- Гордєєва Ж.В. Динамика тривожності як прояву деформації регулятивної функції самооцінки у молодших школярів / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.: ВД «ТРОЯ», 2008. – Вип. № 36. С. 94-103.
- Гордєєва Ж.В. Діалогічность як форма існування і прояву мови в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів // Зб. Психологічна теорія і технологія навчання. Актуальні проблеми психології. Том 8. Випуск 6. За ред. С.Д.Максименка, М.Л.Смульсон. Київ, Вид-во НПУ ім..М.П.Драгоманова, 2009. С. 70-78.
- Гордєєва Ж.В.Гордєєва Ж.В. Вплив оцінкового ставлення близьких дорослих на розвиток регулятивної функції самооцінки у молодших школярів // Проблеми загальної та педагогічної психології/ Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України/ За ред. С.Д.Максименка. Т. ХІІ, част. 2. - К., 2010. – С. 67-74.
- Гордєєва Ж.В.Самооцінка як структурний компонент самосвідомості дитини: теоретико-методологічні основи дослідження, його методи та організація // Актуальні проблеми психології / Зб. фаховий ВАК України Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Ч. 25. К.: Вид-во «А.С.К.» / за ред. С.Д.Максименка, Л.М.Карамушки, 2010. С. 156-164.
- Гордєєва Ж.В.Розуміння змісту метафори та його вплив на свідомість суб»єкта психологічного консультування / Зб. Інституту психології ім. Г.С.Костюка: Наукові записки Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України /За ред. академіка С.Д.Максименка. – К.:, 2011. – Вип. № 39. С.116-126.
- Гордєєва Ж.В. Особливості сприйняття алегоричних текстів суб”єктом психологічного консультування / Сб. ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Генеза буття особистості» (19-20 грудня 2011р., том 1, с.153-156).
- Гордєєва Ж.В. Метафорическая коммуникация психолога: пути влияния на расширение сознания субъекта психологического консультирования» // Актуальные проблемы прикладной социальной психологии: сборник докладов I Международной научно-практической конференции 27-28 декабря 2011 г. – СПб.: Изд-во Санкт-Петербургского университета управления и экономики, 2012. – С. 219-221.
Контакти
e-mail gordeeva252@mail.ru