Орієнтовна тематика рефератів з психології вищої школи
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Snak (Обговорення • внесок) м (1 версія) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
(3 проміжні версії 2 користувачів не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | '''Попереднє слово''' | |
− | + | Шановні магістранти (аспіранти) - майбутні викладачі вищої школи. Перед тим як вибрати тему реферату, наша дружня Вам порада, зверніть увагу на одну з найкращих Інтернет-колекцій рефератів із психології вищої школи [[http://psyh.kiev.ua/nma-referats/lang-1/fla-index/index.html]], які виконані аспірантами НПУ ім. М.П. Драгоманова [[http://psyh.kiev.ua/nma-stud/lang-1/fla-index/index.html]] (багато з низ зараз уже кандидати наук). По-перше, щиро дякуємо авторам цих рефератів; по-друге, щоб Ваші реферати зацікавили Ваших викладачів і однокурсників та поповнили цю колекцію, радимо ознайомитися з [[Вимоги і методичні рекомендації щодо написання реферату|"ВИМОГИ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ РЕФЕРАТУ"]] | |
+ | |||
+ | '''ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ''' | ||
− | + | #Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи. | |
+ | #Проблема особистісного зростання студента в процесі професійного навчання. | ||
+ | #Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. | ||
+ | #Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі. | ||
+ | #Викладач як суб’єкт науково-педагогічної діяльності. | ||
+ | #Дослідження особистості студента в зарубіжній психології. | ||
+ | #Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів. | ||
+ | #Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів. | ||
+ | #Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Суб’єктність як інтеграційна властивість особистості педагога. | ||
+ | #Психологічні умови запобігання правопорушень серед студентів. | ||
+ | #Мовленнєва культура майбутнього фахівця і психологічні передумови її формування. | ||
+ | #Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Розвиток взаємин у студентській академічній групі. | ||
+ | #Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії. | ||
+ | #Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю | ||
+ | #Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ. | ||
+ | #Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту. | ||
+ | #Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів. | ||
+ | #Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога. | ||
+ | #Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти. | ||
+ | #Мотивація учіння студентів, її види та розвиток у процесі навчання. | ||
+ | #Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності. | ||
+ | #Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України. | ||
+ | #Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи. | ||
+ | #Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі. | ||
+ | #Психологічна культура як складник професіоналізму викладача. | ||
+ | #Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів. | ||
+ | #Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно. | ||
+ | #Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ. | ||
+ | #Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ. | ||
+ | #Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді | ||
+ | #Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін. | ||
+ | #Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін. | ||
+ | #Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики. | ||
+ | #Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя. | ||
+ | #Психологічна культура викладача вищої школи і шляхи її формування. | ||
+ | #Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до професійно-педагогічної творчості. | ||
+ | #Психологічна адаптація молодого викладача до науково-педагогічної діяльності. | ||
+ | #Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з вищою освітою. | ||
+ | #Студент як суб’єкт навчально-професійної діяльності. | ||
+ | #Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ. | ||
+ | #Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи. | ||
+ | #Українська наукова термінологія: психологія вищої школи. | ||
+ | #Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження. | ||
+ | #Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження. | ||
+ | #Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи. | ||
+ | #Поради досвідченого студента першокурснику. | ||
+ | #Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів. | ||
+ | #Криза ідентичності в студентському віці і передумови її вирішення. | ||
+ | #Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою. | ||
+ | #Мотиви професійного вибору і здобуття вищої освіти сучасною молоддю. | ||
+ | #«Я-концепція» студента як показник його особистісного зростання. | ||
+ | #Розвиток професійної ідентичності студента в процесі навчання. | ||
+ | #Формування професійної спрямованості особистості студента. | ||
+ | #Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою. | ||
+ | #Психологічні механізми формування моральних якостей студентів. | ||
+ | #Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів. | ||
+ | #Психологічні особливості наукової діяльності студентів. | ||
+ | #Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента. | ||
+ | #Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента. | ||
+ | #Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Психологічні критерії академічної успішності студентів. | ||
+ | #Причини неуспішності студентів та шляхи їх подолання. | ||
+ | #Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента і його формування. | ||
+ | #Психологічні передумови ефективності діяльності викладача. | ||
+ | #Шляхи формування педагогічної майстерності і підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи. | ||
+ | #Психологічні проблеми реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України. | ||
+ | #Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи. | ||
+ | #Психологія лідерства в студентській академічній групі. | ||
+ | #Психологічні засади студентського самоврядування. | ||
+ | #Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі. | ||
+ | #Психологічні умови організації та ефективності професійного діалогу. | ||
+ | #Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента). | ||
+ | #Педагогічний конфлікт у взаєминах «студент – викладач», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання. | ||
+ | #Педагогічний конфлікт у взаєминах «викладач – студентська академічна група», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання. | ||
+ | #Мета і зміст виховання студентської молоді. | ||
+ | #Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі. | ||
+ | #Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі зі студентами. | ||
+ | #Розвиток творчості студентів у процесі навчання. | ||
+ | #Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів. | ||
+ | #Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця. | ||
+ | #Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів. | ||
+ | #Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» у комунікативній взаємодії. | ||
+ | #Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність. | ||
+ | #Психологічні особливості діалогу студента і комп’ютера. | ||
+ | #Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи. | ||
+ | #Психологічні особливості розвитку організаційної культури в майбутнього фахівця. | ||
− | + | [[Категорія: Для студентів]] | |
− | + | [[Категорія: Для магістрантів]] | |
− | + | [[Категорія: Для аспірантів]] | |
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + | ||
− | + |
Поточна версія на 18:51, 9 лютого 2010
Попереднє слово
Шановні магістранти (аспіранти) - майбутні викладачі вищої школи. Перед тим як вибрати тему реферату, наша дружня Вам порада, зверніть увагу на одну з найкращих Інтернет-колекцій рефератів із психології вищої школи [[1]], які виконані аспірантами НПУ ім. М.П. Драгоманова [[2]] (багато з низ зараз уже кандидати наук). По-перше, щиро дякуємо авторам цих рефератів; по-друге, щоб Ваші реферати зацікавили Ваших викладачів і однокурсників та поповнили цю колекцію, радимо ознайомитися з "ВИМОГИ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ РЕФЕРАТУ"
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ
- Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи.
- Проблема особистісного зростання студента в процесі професійного навчання.
- Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.
- Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі.
- Викладач як суб’єкт науково-педагогічної діяльності.
- Дослідження особистості студента в зарубіжній психології.
- Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів.
- Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів.
- Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання.
- Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання.
- Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання.
- Суб’єктність як інтеграційна властивість особистості педагога.
- Психологічні умови запобігання правопорушень серед студентів.
- Мовленнєва культура майбутнього фахівця і психологічні передумови її формування.
- Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання.
- Розвиток взаємин у студентській академічній групі.
- Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії.
- Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю
- Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ.
- Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту.
- Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів.
- Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога.
- Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти.
- Мотивація учіння студентів, її види та розвиток у процесі навчання.
- Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності.
- Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України.
- Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи.
- Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі.
- Психологічна культура як складник професіоналізму викладача.
- Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів.
- Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно.
- Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
- Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
- Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді
- Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін.
- Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін.
- Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики.
- Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя.
- Психологічна культура викладача вищої школи і шляхи її формування.
- Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до професійно-педагогічної творчості.
- Психологічна адаптація молодого викладача до науково-педагогічної діяльності.
- Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з вищою освітою.
- Студент як суб’єкт навчально-професійної діяльності.
- Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ.
- Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи.
- Українська наукова термінологія: психологія вищої школи.
- Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
- Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
- Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи.
- Поради досвідченого студента першокурснику.
- Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів.
- Криза ідентичності в студентському віці і передумови її вирішення.
- Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою.
- Мотиви професійного вибору і здобуття вищої освіти сучасною молоддю.
- «Я-концепція» студента як показник його особистісного зростання.
- Розвиток професійної ідентичності студента в процесі навчання.
- Формування професійної спрямованості особистості студента.
- Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою.
- Психологічні механізми формування моральних якостей студентів.
- Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів.
- Психологічні особливості наукової діяльності студентів.
- Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента.
- Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента.
- Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання.
- Психологічні критерії академічної успішності студентів.
- Причини неуспішності студентів та шляхи їх подолання.
- Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента і його формування.
- Психологічні передумови ефективності діяльності викладача.
- Шляхи формування педагогічної майстерності і підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.
- Психологічні проблеми реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України.
- Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи.
- Психологія лідерства в студентській академічній групі.
- Психологічні засади студентського самоврядування.
- Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі.
- Психологічні умови організації та ефективності професійного діалогу.
- Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента).
- Педагогічний конфлікт у взаєминах «студент – викладач», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
- Педагогічний конфлікт у взаєминах «викладач – студентська академічна група», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
- Мета і зміст виховання студентської молоді.
- Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі.
- Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі зі студентами.
- Розвиток творчості студентів у процесі навчання.
- Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів.
- Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця.
- Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів.
- Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» у комунікативній взаємодії.
- Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність.
- Психологічні особливості діалогу студента і комп’ютера.
- Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи.
- Психологічні особливості розвитку організаційної культури в майбутнього фахівця.