Орієнтовна тематика рефератів з психології вищої школи

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
м (1 версія)
 
(3 проміжні версії 2 користувачів не показані)
Рядок 1: Рядок 1:
[[Категорія:НЕРОЗІБРАНЕ]]
+
'''Попереднє слово'''
  
+
Шановні магістранти (аспіранти) - майбутні викладачі вищої школи. Перед тим як вибрати тему реферату, наша дружня Вам порада, зверніть увагу на одну з найкращих Інтернет-колекцій рефератів із психології вищої школи [[http://psyh.kiev.ua/nma-referats/lang-1/fla-index/index.html]], які виконані аспірантами НПУ ім. М.П. Драгоманова [[http://psyh.kiev.ua/nma-stud/lang-1/fla-index/index.html]] (багато з низ зараз уже кандидати наук). По-перше, щиро дякуємо авторам цих рефератів; по-друге, щоб Ваші реферати зацікавили  Ваших викладачів і однокурсників та поповнили цю колекцію, радимо ознайомитися з [[Вимоги і методичні рекомендації щодо написання реферату|"ВИМОГИ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ РЕФЕРАТУ"]]
 +
 
 +
'''ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ'''
  
== Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи. ==
+
#Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи.
 +
#Проблема особистісного зростання студента в процесі професійного навчання.
 +
#Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.
 +
#Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі.
 +
#Викладач як суб’єкт науково-педагогічної діяльності.
 +
#Дослідження особистості студента в зарубіжній психології.
 +
#Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів.
 +
#Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів.
 +
#Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання.
 +
#Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання.
 +
#Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання.
 +
#Суб’єктність як інтеграційна властивість особистості педагога.
 +
#Психологічні умови запобігання правопорушень серед студентів.
 +
#Мовленнєва культура майбутнього фахівця і психологічні передумови її формування.
 +
#Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання.
 +
#Розвиток взаємин у студентській академічній групі.
 +
#Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії.
 +
#Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю
 +
#Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ.
 +
#Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту.
 +
#Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів.
 +
#Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога.
 +
#Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти.
 +
#Мотивація учіння студентів, її види та розвиток у процесі навчання.
 +
#Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності.
 +
#Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України.
 +
#Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи.
 +
#Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі.
 +
#Психологічна культура як складник професіоналізму викладача.
 +
#Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів.
 +
#Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно.
 +
#Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
 +
#Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
 +
#Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді
 +
#Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін.
 +
#Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін.
 +
#Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики.
 +
#Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя.
 +
#Психологічна культура викладача вищої школи і шляхи її формування.
 +
#Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до професійно-педагогічної творчості.
 +
#Психологічна адаптація молодого викладача до науково-педагогічної діяльності.
 +
#Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з вищою освітою.
 +
#Студент як суб’єкт навчально-професійної діяльності.
 +
#Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ.
 +
#Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи.
 +
#Українська наукова термінологія: психологія вищої школи.
 +
#Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
 +
#Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
 +
#Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи.
 +
#Поради досвідченого студента першокурснику.
 +
#Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів.
 +
#Криза ідентичності в студентському віці і передумови її вирішення.
 +
#Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою.
 +
#Мотиви професійного вибору і здобуття вищої освіти сучасною молоддю.
 +
#«Я-концепція» студента як показник його особистісного зростання.
 +
#Розвиток професійної ідентичності студента в процесі навчання.
 +
#Формування професійної спрямованості особистості студента.
 +
#Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою.
 +
#Психологічні механізми формування моральних якостей студентів.
 +
#Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів.
 +
#Психологічні особливості наукової діяльності студентів.
 +
#Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента.
 +
#Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента.
 +
#Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання.
 +
#Психологічні критерії академічної успішності студентів.
 +
#Причини неуспішності студентів та шляхи їх подолання.
 +
#Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента і його формування.
 +
#Психологічні передумови ефективності діяльності викладача.
 +
#Шляхи формування педагогічної майстерності і підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.
 +
#Психологічні проблеми реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України.
 +
#Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи.
 +
#Психологія лідерства в студентській академічній групі.
 +
#Психологічні засади студентського самоврядування.
 +
#Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі.
 +
#Психологічні умови організації та ефективності професійного діалогу.
 +
#Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента).
 +
#Педагогічний конфлікт у взаєминах «студент – викладач», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
 +
#Педагогічний конфлікт у взаєминах «викладач – студентська академічна група», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
 +
#Мета і зміст виховання студентської молоді.
 +
#Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі.
 +
#Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі зі студентами.
 +
#Розвиток творчості студентів у процесі навчання.
 +
#Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів.
 +
#Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця.
 +
#Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів.
 +
#Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» у комунікативній взаємодії.
 +
#Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність.
 +
#Психологічні особливості діалогу студента і комп’ютера.
 +
#Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи.
 +
#Психологічні особливості розвитку організаційної культури в майбутнього фахівця.
  
 
+
[[Категорія: Для студентів]]
 
+
[[Категорія: Для магістрантів]]
+
[[Категорія: Для аспірантів]]
 
+
== Проблеми особистісного зростання студента в процесі професійного навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Викладач як суб'єкт науково-педагогічної діяльності ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Дослідження особистості студента в зарубіжній психології. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Суб'єктність як інтегративна властивість особистості педагога. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні умови попередження правопорушень серед студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Мовленнєва культура майбутнього фахівця. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток взаємин у студентській академічній групі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Культурологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Соціально-психологічні особливості сучасної студентської сім'ї. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Вплив студентської сім'ї на формування особистості майбутнього фахівця. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Мотивація навчально-професійної діяльності сучасних  студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічна культура як складова професіоналізму викладача. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Прийняття і засвоєння першокурсником нової соціальної ролі "студент". ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічна культура викладача вищої школи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до педагогічно-професійної творчості. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічна адаптація викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Студент як суб'єкт навчально-професійної діяльності. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Українська наукова термінологія: психологія вищої школи ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Математичні методи в психологічному дослідженні ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Поради бувало студента першокурснику. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Криза ідентичності в студентському віці. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Мотивація студентами здобуття вищої освіти. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Мотиви вибору студентською молоддю професії. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== «Я-концепції» студента як показника особистісного його зростання ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток професійної ідентичності студента у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Формування професійної спрямованості особистості студента. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування моральних якостей студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості наукової діяльності студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні критерії академічної успішності студентів ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Причини неуспішності студентів та їх подолання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови ефективності діяльності викладача. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Шляхи формування педагогічної майстерності й підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України.  ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологія лідерства в студентській академічній групі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні засади студентського самоврядування. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні умови ефективності професійного діалогу. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента). ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Конфлікти у взаєминах «студент – викладач». ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Конфлікти у взаєминах «викладач – студентська академічна група». ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі з студентами. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток творчості в студентів у процесі навчання. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Управління навчально-професійною діяльністю студентів ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Етапи становлення моральної свідомості студента. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» в комунікативній взаємодії. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості науково-педагогічної творчості. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Культура педагогічного мислення. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні особливості діалогу студента і комп'ютера. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у вузівський навчальний процес. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Професійна імпровізації в науково-педагогічній діяльності. ==
+
 
+
 
+
 
+
+
 
+
== Педагогічна етика викладача ==
+
 
+
 
+
 
+
==
+
 
+
==
+

Поточна версія на 18:51, 9 лютого 2010

Попереднє слово

Шановні магістранти (аспіранти) - майбутні викладачі вищої школи. Перед тим як вибрати тему реферату, наша дружня Вам порада, зверніть увагу на одну з найкращих Інтернет-колекцій рефератів із психології вищої школи [[1]], які виконані аспірантами НПУ ім. М.П. Драгоманова [[2]] (багато з низ зараз уже кандидати наук). По-перше, щиро дякуємо авторам цих рефератів; по-друге, щоб Ваші реферати зацікавили Ваших викладачів і однокурсників та поповнили цю колекцію, радимо ознайомитися з "ВИМОГИ І МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО НАПИСАННЯ РЕФЕРАТУ"

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ ІЗ ПСИХОЛОГІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ

  1. Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи.
  2. Проблема особистісного зростання студента в процесі професійного навчання.
  3. Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.
  4. Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі.
  5. Викладач як суб’єкт науково-педагогічної діяльності.
  6. Дослідження особистості студента в зарубіжній психології.
  7. Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів.
  8. Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів.
  9. Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання.
  10. Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання.
  11. Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання.
  12. Суб’єктність як інтеграційна властивість особистості педагога.
  13. Психологічні умови запобігання правопорушень серед студентів.
  14. Мовленнєва культура майбутнього фахівця і психологічні передумови її формування.
  15. Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання.
  16. Розвиток взаємин у студентській академічній групі.
  17. Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії.
  18. Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю
  19. Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ.
  20. Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту.
  21. Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів.
  22. Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога.
  23. Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти.
  24. Мотивація учіння студентів, її види та розвиток у процесі навчання.
  25. Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності.
  26. Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України.
  27. Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи.
  28. Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі.
  29. Психологічна культура як складник професіоналізму викладача.
  30. Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів.
  31. Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно.
  32. Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
  33. Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ.
  34. Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді
  35. Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін.
  36. Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін.
  37. Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики.
  38. Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя.
  39. Психологічна культура викладача вищої школи і шляхи її формування.
  40. Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до професійно-педагогічної творчості.
  41. Психологічна адаптація молодого викладача до науково-педагогічної діяльності.
  42. Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики фахівця з вищою освітою.
  43. Студент як суб’єкт навчально-професійної діяльності.
  44. Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ.
  45. Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи.
  46. Українська наукова термінологія: психологія вищої школи.
  47. Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
  48. Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження.
  49. Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи.
  50. Поради досвідченого студента першокурснику.
  51. Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів.
  52. Криза ідентичності в студентському віці і передумови її вирішення.
  53. Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою.
  54. Мотиви професійного вибору і здобуття вищої освіти сучасною молоддю.
  55. «Я-концепція» студента як показник його особистісного зростання.
  56. Розвиток професійної ідентичності студента в процесі навчання.
  57. Формування професійної спрямованості особистості студента.
  58. Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою.
  59. Психологічні механізми формування моральних якостей студентів.
  60. Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів.
  61. Психологічні особливості наукової діяльності студентів.
  62. Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента.
  63. Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента.
  64. Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання.
  65. Психологічні критерії академічної успішності студентів.
  66. Причини неуспішності студентів та шляхи їх подолання.
  67. Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента і його формування.
  68. Психологічні передумови ефективності діяльності викладача.
  69. Шляхи формування педагогічної майстерності і підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.
  70. Психологічні проблеми реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України.
  71. Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи.
  72. Психологія лідерства в студентській академічній групі.
  73. Психологічні засади студентського самоврядування.
  74. Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі.
  75. Психологічні умови організації та ефективності професійного діалогу.
  76. Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента).
  77. Педагогічний конфлікт у взаєминах «студент – викладач», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
  78. Педагогічний конфлікт у взаєминах «викладач – студентська академічна група», його особливості, причини виникнення та моделі конструктивного розв’язання.
  79. Мета і зміст виховання студентської молоді.
  80. Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі.
  81. Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі зі студентами.
  82. Розвиток творчості студентів у процесі навчання.
  83. Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів.
  84. Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця.
  85. Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів.
  86. Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» у комунікативній взаємодії.
  87. Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність.
  88. Психологічні особливості діалогу студента і комп’ютера.
  89. Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі вищої школи.
  90. Психологічні особливості розвитку організаційної культури в майбутнього фахівця.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама