|
|
(3 проміжні версії 3 користувачів не показані) |
Рядок 11: |
Рядок 11: |
| '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' | | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' |
| | | |
− | == [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] == | + | == [[Новини/2020-04-28|28 квітня 2020 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26]]''' |
| | | |
− | На сайті продовжується розміщення матеріалів '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
| + | ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26 |
| | | |
− | '''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ''' | + | == [[Новини/2019-10-01|1 жовтня 2019 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24]]''' |
| | | |
− | * [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
| + | '''ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ''' (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24 |
| | | |
− | * [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
| |
| | | |
− | * [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
| |
− |
| |
− | * [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
| |
− |
| |
− | * [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
| |
− |
| |
− |
| |
− | '''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
| |
− |
| |
− | * [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
| |
− |
| |
− | * [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
| |
− |
| |
− | * [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
| |
− |
| |
− | * [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
| |
− |
| |
− | * [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
| |
− |
| |
− | * [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
| |
− |
| |
− | * [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
| |
− |
| |
− | * [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
| |
− |
| |
− | * [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
| |
− |
| |
− | * [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
| |
− |
| |
− | * [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
| |
− |
| |
− | * [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
| |
− |
| |
− | * [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
| |
− |
| |
− | * [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
| |
− |
| |
− | * [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
| |
− |
| |
− | * [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
| |
− |
| |
− | * [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
| |
− |
| |
− | * [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
| |
− |
| |
− | * [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
| |
− |
| |
− | * [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
| |
− |
| |
− | * [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
| |
− |
| |
− | * [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
| |
− |
| |
− | * [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
| |
− |
| |
− | * [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
| |
− |
| |
− | * [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
| |
− |
| |
− | * [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
| |
− |
| |
− | * [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
| |
− |
| |
− | * [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
| |
− |
| |
− | * [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
| |
− |
| |
− | * [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
| |
− |
| |
− | * [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
| |
− |
| |
− | * [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
| |
− |
| |
− | * [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
| |
− |
| |
− | * [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
| |
− |
| |
− | * [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
| |
− |
| |
− | * [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
| |
− |
| |
− | * [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
| |
− |
| |
− | * [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
| |
− |
| |
− | * [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
| |
− |
| |
− | * [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
| |
− |
| |
− | * [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
| |
− |
| |
− | * [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
| |
− |
| |
− | * [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
| |
− |
| |
− | * [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
| |
− |
| |
− | * [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
| |
− |
| |
− | * [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
| |
− |
| |
− | * [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2017-12-19|19 грудня 2017 року]] ==
| |
− |
| |
− | [[Файл:Безпалько О память.png| left]] 19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' (14.11.1962-19.12.2017).
| |
− |
| |
− | Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
| |
− |
| |
− | [[Безпалько О.В.]] першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
| |
− |
| |
− | Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "[[Вісник психології і педагогіки]]".
| |
− |
| |
− | Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
| |
− |
| |
− | ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2017-01-19|19 січня 2017 року]] ==
| |
− | [[Файл:Гендерне.jpg| left]]Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ]]
| |
− | З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
| |
− |
| |
− | За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
| |
− |
| |
− | Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
| |
− |
| |
− | Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
| |
− |
| |
− | На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.
| |
| | | |
| + | === [[Новини/2018]] === |
| | | |
| === [[Новини/2017]] === | | === [[Новини/2017]] === |
Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.
Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26