Панова Світлана Олегівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
+ | [[Файл:Фото Панова С .jpg|праворуч|450пкс|Фото: Панова Світлана Олегівна]] | ||
+ | |||
'''Панова Світлана Олегівна''' - кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та методики навчання математики Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ | '''Панова Світлана Олегівна''' - кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та методики навчання математики Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ | ||
− | == | + | == Освіта == |
+ | |||
+ | * 2002 – 2008 рр. - навчалась на фізико-математичному факультеті Бердянського державного педагогічного університету: | ||
+ | |||
+ | ** 2006 р. - здобула кваліфікацію бакалавра математики; | ||
+ | |||
+ | ** 2007 р. - отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію математика, викладача математики та основ економіки; | ||
+ | |||
+ | ** 2008 р. - з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет та здобула кваліфікацію магістра математики, викладача. | ||
+ | |||
+ | * 2009–2014 рр. - навчалася в аспірантурі Бердянського державного педагогічного університету денної форми навчання за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. | ||
+ | |||
+ | == Науково-педагогічна діяльність == | ||
+ | |||
+ | У 2015 р. захистила кандидатську дисертацію за темою: «Формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу» (спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти») на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. | ||
+ | |||
+ | Наукові інтереси: | ||
* Формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу; | * Формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу; | ||
* Історія математики та методика її викладання. | * Історія математики та методика її викладання. | ||
+ | |||
+ | Викладає дисципліни: | ||
+ | |||
+ | * історія математики; | ||
+ | |||
+ | * методика виховної роботи; | ||
+ | |||
+ | * основи освітніх вимірювань; | ||
+ | |||
+ | * чинники успішного працевлаштування за фахом та ін. | ||
== Публікації== | == Публікації== | ||
− | [[Панова С.О. Викладання змістової лінії «Евристичне навчання математики» під час фахової підготовки майбутніх учителів математики]] // Вісник психології і педагогіки. - Випуск 18. | + | [[Панова С.О. Викладання змістової лінії «Евристичне навчання математики» під час фахової підготовки майбутніх учителів математики]] // [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 18]]. - Електронний ресурс: http://www.psyh.kiev.ua |
== Контакти == | == Контакти == |
Поточна версія на 09:01, 23 вересня 2017
Панова Світлана Олегівна - кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри математики та методики навчання математики Бердянського державного педагогічного університету, м. Бердянськ
Зміст |
Освіта
- 2002 – 2008 рр. - навчалась на фізико-математичному факультеті Бердянського державного педагогічного університету:
- 2006 р. - здобула кваліфікацію бакалавра математики;
- 2007 р. - отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію математика, викладача математики та основ економіки;
- 2008 р. - з відзнакою закінчила Бердянський державний педагогічний університет та здобула кваліфікацію магістра математики, викладача.
- 2009–2014 рр. - навчалася в аспірантурі Бердянського державного педагогічного університету денної форми навчання за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
Науково-педагогічна діяльність
У 2015 р. захистила кандидатську дисертацію за темою: «Формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу» (спеціальність 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти») на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Наукові інтереси:
- Формування фахової компетентності майбутніх учителів математики на засадах акмеологічного підходу;
- Історія математики та методика її викладання.
Викладає дисципліни:
- історія математики;
- методика виховної роботи;
- основи освітніх вимірювань;
- чинники успішного працевлаштування за фахом та ін.
Публікації
Панова С.О. Викладання змістової лінії «Евристичне навчання математики» під час фахової підготовки майбутніх учителів математики // Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 18. - Електронний ресурс: http://www.psyh.kiev.ua
Контакти
panovasveta85@ukr.net