Новини/2016-05-11
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
BogdanA (Обговорення • внесок) (Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === [[Файл:English-for-kids-350.jpg|left...) |
BogdanA (Обговорення • внесок) (→До всіх новин Віснику психології та педагогіки) |
||
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
=== '''[[Новини/2016|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' === | === '''[[Новини/2016|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' === | ||
− | [[Файл: | + | [[Файл:English1-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови)]]. |
+ | |||
+ | Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів. | ||
+ | |||
+ | В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп. | ||
+ | |||
+ | Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської. | ||
+ | |||
+ | Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо. | ||
+ | |||
+ | В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами. | ||
+ | |||
+ | [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ]]. | ||
+ | [[Файл:English-for-kids-350.jpg|left]] Мета статті – з’ясувати особливості методики роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі. | ||
Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені. | Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені. |
Поточна версія на 08:15, 11 травня 2016
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови).Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів.
В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп.
Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської.
Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо.
В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами.
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі .
Мета статті – з’ясувати особливості методики роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі.Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.
Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.
Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.
Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.
Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.