Новини/2016-05-11

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === [[Файл:English-for-kids-350.jpg|left...)
 
(До всіх новин Віснику психології та педагогіки)
 
(Одна проміжна версія одного користувача не показана)
Рядок 1: Рядок 1:
 
=== '''[[Новини/2016|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' ===
 
=== '''[[Новини/2016|До всіх новин Віснику психології та педагогіки]]''' ===
[[Файл:English-for-kids-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ]].
+
[[Файл:English1-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови)]].
 +
 
 +
Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів.
 +
 
 +
В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп.
 +
 
 +
Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської.
 +
 
 +
Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо.
 +
 
 +
В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами.
 +
 
 +
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ]].
 +
[[Файл:English-for-kids-350.jpg|left]] Мета статті – з’ясувати особливості методики роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі.  
  
 
Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.  
 
Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.  

Поточна версія на 08:15, 11 травня 2016

До всіх новин Віснику психології та педагогіки

English1-350.jpg
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови).

Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів.

В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп.

Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської.

Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо.

В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами.

Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі .

English-for-kids-350.jpg
Мета статті – з’ясувати особливості методики роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі.

Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.

Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.

Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.

Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.

Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама