|
|
(52 проміжні версії 3 користувачів не показані) |
Рядок 7: |
Рядок 7: |
| '''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]''' | | '''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]''' |
| | | |
− | == [[Новини/2015-05-09|9 травня 2015 року]] ==
| + | '''З повагою,''' |
− | [[Файл:Den-peremohy-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] вітає зі світлим і радісним святом — Днем Перемоги!
| + | |
| | | |
− | Цей дійсно святий день завжди викликає почуття світлої радості, безмежної гордості за наш народ та гіркий сум водночас.
| + | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]''' |
| | | |
− | Знаючи, якою великою ціною завойовано нашу Перемогу, ми схиляємо голову перед священною пам'яттю загиблих.
| + | == [[Новини/2020-04-28|28 квітня 2020 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26]]''' |
| | | |
− | Висловлюємо свою безмежну синівську вдячність усім, хто тяжкою ратною працею наближав довгоочікуваний день визволення та кував перемогу в тилу.
| + | ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26 |
| | | |
− | Низький уклін вам за це!
| + | == [[Новини/2019-10-01|1 жовтня 2019 року]] == |
| + | На сайті розміщено '''[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24]]''' |
| | | |
− | Щиросердно бажаємо вам міцного здоров'я, добра й благополуччя.
| + | '''ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ''' (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24 |
| | | |
− | Нехай в вашій домівці завжди панують мир, спокій та достаток.
| |
| | | |
− | Зі святом, дорогі ветерани!
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-04-29|29 квітня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Семья-вишиванка-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ]] Родительская любовь является величайшим и незаменимым источником духовного развития ребенка. Чем меньше тепла и ласки получает ребенок, тем медленнее он формируется как личность. Даже недостаточное внимание, низкая частота общения родителей и детей нередко вызывают у детей сенсорный голод, недоразвитость высших чувств, инфантильность личности. Это может привести к отставанию в развитии интеллекта, плохой успеваемости в школе, нарушению психического здоровья. Так как детское сознание склонно к односторонним выводам и обобщениям в силу ограниченного жизненного опыта, у ребенка возникает искаженное суждение о людях. Грубость, недружелюбие, равнодушие к нему родителей — самых близких людей дают основание считать, что чужой человек способен причинить ему еще больше неприятностей и огорчений. Это оборачивается недоверием, чувством неприязни и подозрительности, страхом перед другими людьми.
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-04-28|28 квітня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Мальчик-вышиванка-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]. Формирование этнокультурной компетентности будущих педагогов это неотъемлемая часть профессионального становления специалиста в области образования. В условиях поликультурного пространства страны необходимо реализовывать эффективные технологии в условиях повседневного многонационального общения через исследовательскую деятельность студентов. Интерес к этому процессу возник уже давно, устоявшаяся традиционная система в учебно-воспитательном процессе не давала возможности расширять границы учебного процесса. Новое время ставит перед учительством новые задачи, неизбежно требующие поиска новых решений. На протяжении многих лет педагоги реализуют нетрадиционные формы обучения и воспитания. Одним из вариантов решения данной проблемы является организация исследовательская деятельности
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-04-20|20 квітня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Ейдетика-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики]]. У статті узагальнено та систематизовано методи та форми роботи, пов’язаної з навчанням дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей. Виявлено специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
| |
− | Отже, метою статті є узагальнити та систематизувати методи та форми роботи навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, зокрема англійської; визначити роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей; виявити специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-04-19|19 квітня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:ДЕТИ-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»]]. Стаття призначена проблемі формування творчої особистості молодшого школяра на уроках англійської мови. Досліджено та проаналізовано найбільш ефективні методи та форми роботи, що спрямовані на формування та удосконалення творчого потенціалу учня. Виявлено технології навчання, що сприяють формуванню творчої особистості учня початкової школи на уроках англійської мови.
| |
− | Отже, мета статті полягає у визначенні засобів, форм та методів у процесі організації освітнього процесу у змісті предмета «Англійська мова», які сприяють формуванню та розвитку творчої особистості відповідно віку молодшого школяра.
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-03-19|19 березня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Doshkolnoe-obrazovanie-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку]]. На сучасному етапі розбудови Української держави основним пріоритетом вдосконалення системи дошкільної освіти є подальша гуманізація й індивідуалізація навчання. Без його розв'язання неможливо здійснити головну мету дошкільної освіти, окреслену Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, - формування основ особистісної культури дитини через відкриття її світу в його цілісності та різноманітності.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-03-04|4 березня 2015 року]] ==
| |
− | [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував [[навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи]]. У навчальному посібнику Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320с. з гуманістичних позицій розглядаються актуальні психологічні проблеми підготовки фахівців із вищою освітою. Міститься типова навчальна програма з дисципліни “Психологія вищої школи”, конспекти лекцій до кожної теми, завдання до практично-семінарських занять, окреслено зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до неї.
| |
− |
| |
− | Розраховано на магістрантів, аспірантів і молодих викладачів.
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-02-23|23 лютого 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Початкова-школа-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю [[Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності]].
| |
− |
| |
− | У статті обґрунтовано актуальність педагогічної творчості вчителя початкових класів.
| |
− |
| |
− | Виокремлено творчі якості, професійні риси вчителя, необхідні для здійснення творчої педагогічної діяльності; уточнено поняття «підготовка до творчої педагогічної діяльності», а також розкрито зміст цієї підготовки.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-02-14|14 лютого 2015 року]] ==
| |
− | [[Вісник психології і педагогіки]] вітає Вас з Днем Закоханих!
| |
− | [[Файл:Fevralya-250.jpg|left]]
| |
− | Хай з подихом холодної зими,
| |
− |
| |
− | Приходить щастя, стукає в віконце,
| |
− |
| |
− | І ти його у душу пропусти
| |
− |
| |
− | Щоб зігрівало наче сонце,
| |
− |
| |
− | Хай день дарує усмішку тобі,
| |
− |
| |
− | А вечір затишок й палке кохання,
| |
− |
| |
− | І щоб завжди в твоєму крузі,
| |
− |
| |
− | Була любов і вірні друзі!!!
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-02-11|11 лютого 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Vchitel-podhod-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
| |
− | [[Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу]]. У статті розкрито проблему реалізації індивідуального підходу до учнів як складової професійної компетентності вчителя початкової школи. Наведено приклади здійснення індивідуального підходу до учнів в освітньому процесі початкової школи.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-02-06|6 лютого 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Освіта-за-кордоном-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
| |
− | [[Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн]].
| |
− |
| |
− | У статті проаналізовані підходи до реалізації компетентнісного підходу в системах освіти в різних країнах; особливості фахової підготовки вихователів дошкільних закладів в Україні та інших країнах.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-01-27|29 січня 2015 року]] ==
| |
− | У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
| |
− |
| |
− | *[[Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції)]]
| |
− |
| |
− | *[[Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ]]
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-01-27|27 січня 2015 року]] ==
| |
− | "Вісник [[психології]] і [[педагогіки]]" опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]].
| |
− |
| |
− |
| |
− | У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
| |
− |
| |
− | *[[Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи]]
| |
− |
| |
− | *[[Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| |
− |
| |
− | *[[Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи]]
| |
− |
| |
− | *[[Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу]]
| |
− |
| |
− | *[[Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності]]
| |
− |
| |
− | *[[Герасимова О.І. Самоосвітня коспетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| |
− |
| |
− | *[[Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу]]
| |
− |
| |
− | *[[Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі]]
| |
− |
| |
− | *[[Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
| |
− |
| |
− | *[[Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді]]
| |
− |
| |
− | *[[Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку]]
| |
− |
| |
− | *[[Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання]]
| |
− |
| |
− | *[[Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності]]
| |
− |
| |
− | *[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії]]
| |
− |
| |
− | *[[Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance]]
| |
− |
| |
− | *[[Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові]]
| |
− |
| |
− | *[[Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору]]
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-01-19|19 січня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]].
| |
− | У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності.
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− |
| |
− | == [[Новини/2015-01-07|7 січня 2015 року]] ==
| |
− | [[Файл:Z-Rizdvom1-300-visnyk.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] сердечно вітає Вас з Різдвом Христовим!
| |
− | У Різдвяну ніч серце солодко завмирає в очікуванні дива...
| |
− |
| |
− | Здається, що пройде ще зовсім небагато часу і все зміниться на краще, в життя прийде довгоочікуване щастя і збудуться усі мрії...
| |
− |
| |
− | Так нехай всі очікування і сподівання в цю чарівну ніч стануть дійсністю!
| |
− |
| |
− | Нехай будинок відвідає добро і благополуччя, а ваше серце - щастя!
| |
− |
| |
− | З Різдвом Христовим!
| |
− |
| |
− | '''З повагою,'''
| |
− |
| |
− | '''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
| |
| | | |
| + | === [[Новини/2018]] === |
| | | |
| + | === [[Новини/2017]] === |
| | | |
| + | === [[Новини/2016]] === |
| | | |
| | | |
Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.
Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26