Інститут педагогіки НАПН України

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: <center>[http://undip.org.ua/ Інститут педагогіки НАПН України]</center> '''Директор інституту''' - Топузов О...)
 
 
Рядок 5: Рядок 5:
 
'''Офіційний сайт інституту''' - http://undip.org.ua/
 
'''Офіційний сайт інституту''' - http://undip.org.ua/
 
<center>'''Про інститут'''</center>
 
<center>'''Про інститут'''</center>
Інститут педагогіки НАПН України - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замов­лення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрун­тя розвитку сучасної педагогічної науки, здійснює масш­табні дослідження з упровадження новітніх освітніх техно­логій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української систе­ми шкільної освіти, методологічне й дидактичне забезпе­чення її розвитку і функціонування.
+
Інститут педагогіки [[АПН України|НАПН України]] - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замов­лення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрун­тя розвитку сучасної [[Педагогіка|педагогічної науки]], здійснює масш­табні дослідження з упровадження новітніх освітніх техно­логій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української систе­ми шкільної [[Освіта|освіти]], методологічне й дидактичне забезпе­чення її [[Розвиток|розвитку]] і функціонування.
Основними напрямами досліджень Інституту є: розроб­лення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроб­лення теорії і методики навчання; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти.
+
Основними напрямами досліджень Інституту є: розроб­лення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроб­лення теорії і методики [[Навчання|навчання]]; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти.
Наукову структуру Інституту формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педаго­гіки, управління освітніми закладами, профільного навчан­ня та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та еко­номічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти.
+
'''Наукову структуру Інституту''' формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педаго­гіки, управління освітніми закладами, профільного навчан­ня та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та еко­номічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти.
 
Досягненням лабораторій Інституту є створення підруч­ників нового покоління, монографій, навчально-методич­них комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, геогра­фії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій.
 
Досягненням лабораторій Інституту є створення підруч­ників нового покоління, монографій, навчально-методич­них комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, геогра­фії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій.
 
Експериментальною базою наукових досліджень є за­гальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільсь­кої місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізо­ваних учених рад із захисту дисертацій на здобуття науко­вих ступенів доктора і кандидата педагогічних наук.
 
Експериментальною базою наукових досліджень є за­гальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільсь­кої місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізо­ваних учених рад із захисту дисертацій на здобуття науко­вих ступенів доктора і кандидата педагогічних наук.

Поточна версія на 23:40, 21 лютого 2013

Інститут педагогіки НАПН України

Директор інституту - Топузов Олег Михайлович, доктор педагогічних наук, професор.


Офіційний сайт інституту - http://undip.org.ua/

Про інститут

Інститут педагогіки НАПН України - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замов­лення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрун­тя розвитку сучасної педагогічної науки, здійснює масш­табні дослідження з упровадження новітніх освітніх техно­логій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української систе­ми шкільної освіти, методологічне й дидактичне забезпе­чення її розвитку і функціонування. Основними напрямами досліджень Інституту є: розроб­лення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроб­лення теорії і методики навчання; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти. Наукову структуру Інституту формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педаго­гіки, управління освітніми закладами, профільного навчан­ня та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та еко­номічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти. Досягненням лабораторій Інституту є створення підруч­ників нового покоління, монографій, навчально-методич­них комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, геогра­фії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій. Експериментальною базою наукових досліджень є за­гальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільсь­кої місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізо­ваних учених рад із захисту дисертацій на здобуття науко­вих ступенів доктора і кандидата педагогічних наук. Інститут є засновником трьох і співзасновником шести науково-методичних журналів, затверджених Вищою атестаційною комісією України як наукові фахові видання. Аналітика, прогноз, моніторинг, орієнтація на випе­реджальний характер досліджень, відповідальність за якість виконаної роботи - ключові позиції, якими керують­ся науковці Інституту педагогіки. Науковий колектив Інституту нараховує 299 співробіт­ників, серед них 7 дійсних членів, 2 члени-кореспонденти НАПН України, 35 докторів наук і 112 кандидатів наук.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама