Інститут педагогіки НАПН України
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: <center>[http://undip.org.ua/ Інститут педагогіки НАПН України]</center> '''Директор інституту''' - Топузов О...) |
|||
Рядок 5: | Рядок 5: | ||
'''Офіційний сайт інституту''' - http://undip.org.ua/ | '''Офіційний сайт інституту''' - http://undip.org.ua/ | ||
<center>'''Про інститут'''</center> | <center>'''Про інститут'''</center> | ||
− | Інститут педагогіки НАПН України - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замовлення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрунтя розвитку сучасної педагогічної науки, здійснює масштабні дослідження з упровадження новітніх освітніх технологій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української системи шкільної освіти, методологічне й дидактичне забезпечення її розвитку і функціонування. | + | Інститут педагогіки [[АПН України|НАПН України]] - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замовлення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрунтя розвитку сучасної [[Педагогіка|педагогічної науки]], здійснює масштабні дослідження з упровадження новітніх освітніх технологій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української системи шкільної [[Освіта|освіти]], методологічне й дидактичне забезпечення її [[Розвиток|розвитку]] і функціонування. |
− | Основними напрямами досліджень Інституту є: розроблення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроблення теорії і методики навчання; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти. | + | Основними напрямами досліджень Інституту є: розроблення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроблення теорії і методики [[Навчання|навчання]]; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти. |
− | Наукову структуру Інституту формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педагогіки, управління освітніми закладами, профільного навчання та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та економічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти. | + | '''Наукову структуру Інституту''' формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педагогіки, управління освітніми закладами, профільного навчання та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та економічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти. |
Досягненням лабораторій Інституту є створення підручників нового покоління, монографій, навчально-методичних комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, географії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій. | Досягненням лабораторій Інституту є створення підручників нового покоління, монографій, навчально-методичних комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, географії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій. | ||
Експериментальною базою наукових досліджень є загальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільської місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізованих учених рад із захисту дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата педагогічних наук. | Експериментальною базою наукових досліджень є загальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільської місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізованих учених рад із захисту дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата педагогічних наук. |
Поточна версія на 23:40, 21 лютого 2013
Директор інституту - Топузов Олег Михайлович, доктор педагогічних наук, професор.
Офіційний сайт інституту - http://undip.org.ua/
Інститут педагогіки НАПН України - одна з провідних науково-дослідних установ, яка виконує соціальне замовлення суспільства, забезпечує науково-методичне підґрунтя розвитку сучасної педагогічної науки, здійснює масштабні дослідження з упровадження новітніх освітніх технологій. Наукові дослідження Інституту педагогіки спрямовані на формування конкурентоспроможної української системи шкільної освіти, методологічне й дидактичне забезпечення її розвитку і функціонування. Основними напрямами досліджень Інституту є: розроблення методологічних засад змісту освіти; розроблення теорії і практики навчально-виховного процесу; розроблення теорії і методики навчання; розроблення якості освіти; управління розвитком освіти. Наукову структуру Інституту формують 22 лабораторії, а саме: історії педагогіки, дидактики, порівняльної педагогіки, управління освітніми закладами, профільного навчання та профконсультацій, початкової освіти, навчання української мови, літературної освіти, географічної та економічної освіти, математичної і фізичної освіти, навчання іноземних мов, хімічної та біологічної освіти, трудової підготовки і політехнічної творчості, педагогічних інновацій, суспільствознавчої освіти, сільської школи, навчання інформатики, навчання російської мови та мов інших етнічних меншин, української словесності у школах національних меншин України і діаспори, інтеграції змісту освіти, шкільного обладнання, оцінювання якості освіти. Досягненням лабораторій Інституту є створення підручників нового покоління, монографій, навчально-методичних комплектів з окремих предметів (з української мови, української і зарубіжної літератур, іноземної мови, географії, хімії, математики, фізики, історії, електронних засобів навчального призначення та їхніх комплексів). Це щороку становить понад 650 публікацій. Експериментальною базою наукових досліджень є загальноосвітні навчальні заклади різних типів міської і сільської місцевості, вищі навчальні заклади, інститути післядип-ломної педагогічної освіти. При Інституті функціонують аспірантура і докторантура, працюють п'ять спеціалізованих учених рад із захисту дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора і кандидата педагогічних наук. Інститут є засновником трьох і співзасновником шести науково-методичних журналів, затверджених Вищою атестаційною комісією України як наукові фахові видання. Аналітика, прогноз, моніторинг, орієнтація на випереджальний характер досліджень, відповідальність за якість виконаної роботи - ключові позиції, якими керуються науковці Інституту педагогіки. Науковий колектив Інституту нараховує 299 співробітників, серед них 7 дійсних членів, 2 члени-кореспонденти НАПН України, 35 докторів наук і 112 кандидатів наук.