Бондарчук Олена Іванівна
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Бондарчук Олена Іванівна''' - доктор психологічних наук, професор. Фахівець у галузі пед...) |
|||
(Одна проміжна версія одного користувача не показана) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Бондарчук Олена Іванівна''' - доктор психологічних наук, професор. Фахівець у галузі педагогічної та соціальної психології, та психології професійної підготовки. Напрями наукового пошуку: психологічні основи післядипломної педагогічної освіти, проблеми розвитку психологічної готовності до професійної діяльності керівних та педагогічних кадрів, психологічні основи професійної підготовки. Має близько 150 друкованих праць, у тому числі 1 монографія «Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів», 30 методичних рекомендацій, програм, посібників, зокрема: «Основи психології i | + | '''Бондарчук Олена Іванівна''' - доктор психологічних наук, професор. Фахівець у галузі [[Педагогічна психологія|педагогічної]] та [[Соціальна психологія|соціальної психології]], та психології професійної підготовки. Напрями наукового пошуку: психологічні основи післядипломної педагогічної [[Освіта|освіти]], проблеми [[Розвиток|розвитку]] психологічної готовності до професійної діяльності керівних та педагогічних кадрів, психологічні основи професійної підготовки. Має близько 150 друкованих праць, у тому числі 1 монографія «Соціально-психологічні основи [[Особистість|особистісного]] розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів», 30 методичних рекомендацій, програм, посібників, зокрема: «Основи психології i [[Педагогіка|педагогіки]]», «Психологія сім’ї», «Експериментальна психологія», «Психологія праці» (у співавторстві). |
Поточна версія на 22:02, 17 березня 2013
Бондарчук Олена Іванівна - доктор психологічних наук, професор. Фахівець у галузі педагогічної та соціальної психології, та психології професійної підготовки. Напрями наукового пошуку: психологічні основи післядипломної педагогічної освіти, проблеми розвитку психологічної готовності до професійної діяльності керівних та педагогічних кадрів, психологічні основи професійної підготовки. Має близько 150 друкованих праць, у тому числі 1 монографія «Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів», 30 методичних рекомендацій, програм, посібників, зокрема: «Основи психології i педагогіки», «Психологія сім’ї», «Експериментальна психологія», «Психологія праці» (у співавторстві).