Педагогічна майстерність
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей особистості, який забезпечує висо...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість (інтереси, цінності, ідеали); 2) професійне знання (предмета, методики його викладання, педагогіки і психології); 3) педагогічні здібності (комунікативність, перцептивні здібності, динамізм, емоційна стійкість, оптимістичне прогнозування, креативність); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти). | + | '''Педагогічна майстерність''' – комплекс властивостей [[Особистість|особистості]], який забезпечує високий рівень самоорганізації [[Професійна діяльність|професійної педагогічної діяльності]]. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість ([[Інтерес|інтереси]], [[Цінності|цінності]], ідеали); 2) професійне [[Знання|знання]] (предмета, методики його викладання, [[Педагогіка|педагогіки]] і [[Психологія|психології]]); 3) педагогічні [[Здібності|здібності]] (комунікативність, [[Перцепція|перцептивні]] здібності, динамізм, [[Емоції|емоційна]] стійкість, оптимістичне прогнозування, [[Креативність|креативність]]); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти). |
[[Категорія: Педагогіка]] | [[Категорія: Педагогіка]] |
Поточна версія на 12:29, 2 травня 2013
Педагогічна майстерність – комплекс властивостей особистості, який забезпечує високий рівень самоорганізації професійної педагогічної діяльності. Елементи педагогічної майстерності: 1) гуманістична спрямованість (інтереси, цінності, ідеали); 2) професійне знання (предмета, методики його викладання, педагогіки і психології); 3) педагогічні здібності (комунікативність, перцептивні здібності, динамізм, емоційна стійкість, оптимістичне прогнозування, креативність); 4) педагогічна техніка (уміння управляти собою, уміння взаємодіяти).