Навчальна діяльність
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: '''Навчальна діяльність''' - це вид практичної педагогічної діяльності, метою якої є людина...) |
|||
(2 проміжні версії одного користувача не показані) | |||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | '''Навчальна діяльність''' | + | '''Навчальна діяльність''' – цілеспрямована [[Діяльність|діяльність]] учнів, результатом якої є [[Розвиток|розвиток]] [[Особистість|особистості]], [[Інтелект|інтелекту]], здібностей, засвоєння [[Знання|знань]], оволодіння уміннями та навичками. Компонентами навчальної діяльності є навчальні завдання, навчальні дії, дії контролю, дії [[Оцінка|оцінки]]. |
− | + | ||
[[Категорія: Педагогіка]] | [[Категорія: Педагогіка]] | ||
[[Категорія: Педагогічні поняття]] | [[Категорія: Педагогічні поняття]] | ||
[[Категорія: Психологічні терміни]] | [[Категорія: Психологічні терміни]] | ||
− | [[Категорія: | + | [[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]] |
Поточна версія на 22:52, 25 лютого 2013
Навчальна діяльність – цілеспрямована діяльність учнів, результатом якої є розвиток особистості, інтелекту, здібностей, засвоєння знань, оволодіння уміннями та навичками. Компонентами навчальної діяльності є навчальні завдання, навчальні дії, дії контролю, дії оцінки.