Гуманітаризація освіти
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
(Створена сторінка: Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дис...) |
|||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою освітою. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом гуманізації, передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія). | + | '''Гуманітаризація освіти''' – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою [[Освіта|освітою]]. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом [[Гуманізація|гуманізації]], передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія). |
[[Категорія: Педагогіка]] | [[Категорія: Педагогіка]] |
Поточна версія на 19:26, 18 лютого 2013
Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою освітою. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом гуманізації, передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія).