Гуманітаризація освіти

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дис...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою освітою. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом гуманізації, передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія).
+
'''Гуманітаризація освіти''' – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою [[Освіта|освітою]]. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом [[Гуманізація|гуманізації]], передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія).
  
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогіка]]

Поточна версія на 19:26, 18 лютого 2013

Гуманітаризація освіти – узгодження викладання технічних, природничо-математичних дисциплін із гуманітарними науками про суспільство і людину. Ставиться завдання підняти правову, моральну, психологічну культуру фахівця з вищою освітою. Гуманітаризація освіти тісно пов’язано з принципом гуманізації, передбачає інтеграцію наук, їх співдружність (синергія).



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама