Пeредмова
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Пропонуємо вашій увазі матеріали Міського науково-практичного семінару «Реалізація компетентнісного підходу до формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи», який відбувся 11-12 грудня 2014 р. у Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка.
Семінар проведено у рамках виконання наукових тем кафедр іноземних мов і методик їх навчання, початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін, педагогіки і психології. Метою заходу було визначення механізмів реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням запитів суспільства; виявлення фахових компетенцій, які є основними результатами професійної педагогічної освіти; аналіз структурних та класифікаційних ознак професійної компетентності сучасного вчителя початкової школи.